אאורה נבחרה להקים 180 יחידות דיור ביהוד בפרויקט התחדשות עירונית

החברה מתכננת להקים כ-180 יחידות דיור במקום 48 קיימות, על מתחם בשטח של 3 דונמים. אאורה תפעל להכרזה על הפרויקט מתחם פינוי בינוי במסלול מיסוי, והיא צופה כי אישור הבנייה לפרויקט יתקבל בתוך שלוש עד חמש שנים

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י (רועי טפר)יעקב אטרקצ'י (רועי טפר)

אאורה הודיעה היום (א') לבורסה שהיא נבחרה על ידי נציגות הדיירים ברחוב דוד מרכוס במרכז יהוד, לביצוע פרויקט התחדשות עירונית על שטח של כ-3 דונמים. במסגרת הפרויקט, צפויות להיהרס 48 יחידות דיור קיימות בארבעה בניינים ישנים שבמתחם, ותחתם תגיש החברה תוכנית שבמסגרתה תתכנן את הקמתן של כ-180 יחידות דיור חדשות בכמה מבנים, לצד מבני ציבור ופיתוח סביבתי. הערכות החברה בדבר מספר היחידות החדשות שיוקמו מבוססות, בין היתר, על מדיניות כללית ביהוד-מונסון בנוגע להתחדשות עירונית, וכן על בדיקות ואישורים של שמאי רשויות התכנון, בהתאם להנחיות.

החברה פועלת לגיבוש הסכם פינוי בינוי עם באי כוחם של בעלי הזכויות הוותיקים, ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם. במקביל, בכוונת החברה לקדם תוכנית מפורטת למתחם מול הוועדה המקומית יהוד-מונוסון, לפעול להכרזת המתחם כמתחם פינוי-בינוי במסלול מיסוי - מסלול הטבות מס למיזמי פינוי בינוי לפי הוראות חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, וכן לפעול בהתאם לתנאים נוספים המקובלים בפינוי בינוי. היתר בנייה צפוי להתקבל בעוד שלוש עד חמש שנים.

רחוב דוד מרכוס ביהוד (אתר הומלס)רחוב דוד מרכוס ביהוד (אתר הומלס)

על פי נתוני יד 2, יהוד היא העיר שנותנת את התשואה הגבוהה ביותר לדירות ארבעה חדרים. הפרויקט של אאורה מצטרף לפרויקט רחב היקף ביהוד שאושר באחרונה - תוכנית לבניית 1,154 דירות שאושרה בהליך מהיר.

בשבוע שעבר אושרה להפקדה תוכנית של אאורה להקמת 300 דירות בפרויקט התחדשות בדרך חברון ודרך בית לחם בירושלים. הדו"חות הרבעוניים של החברה פורסמו לפני כשבוע וחצי, ולפיהם נרשמה עלייה של יותר מ-70% ברווח הנקי.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאאורהיהוד מונוסון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...