ינוב קיבלה היתר בנייה ל-42 דירות בשכונת נווה זמר שברעננה

הדירות ייבנו בשלושה בניינים בשכונה החדשה שנבנית בצפון העיר. המחיר הממוצע לדירת ארבעה חדרים בשכונה בשנה האחרונה: 3.14 מיליון שקל. הצפי לאכלוס הפרויקט: סוף 2025

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של ינוב בנווה זמר (G.A.S.S)הדמיה של הפרויקט של ינוב בנווה זמר (G.A.S.S)

ינוב דיווחה היום (ב') על קבלת היתר בנייה לפרויקט שיזמה ברחוב וילנסקי 34-30 בשכונת נווה זמר החדשה ברעננה, הכולל הקמת 42 יחידות דיור בשלושה בניינים בני שש קומות, בתמהיל של דירות ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן בנות שישה חדרים ודופלקסים. 

בשנה האחרונה נמכרו כ-120 דירות בשכונה, בהן 36 בנות ארבעה חדרים בסכום ממוצע של 3.14 מיליון שקל, 59 בנות חמישה חדרים בסכום ממוצע של 3.9 מיליון שקל, ו-23 בנות שישה חדרים בסכום ממוצע של 5.01 מיליון שקל. מהחברה נמסר כי הקהל היעד המרכזי של הפרויקט הוא משפחות, משפרי דיור מהעיר והערים הסמוכות, וכן מצמצמי דיור. הצפי לאכלוס הפרויקט הוא סוף 2025.
 
נווה זמר היא שכונה חדשה שהוקמה בצפון רעננה. היא צפויה לכלול בסוף הקמתה כ-3,500 דירות בתמהיל מגוון, שייתן מענה לקהלי יעד שונים. השכונה משלבת מרחבים ירוקים רבים המהווים כ-20% משטחה, יש לה חיבור ישירות לכביש 4 ממזרח, לנתיבי איילון ממערב ולכביש 531 מדרום. 

לדברי מנכ"ל ינוב, שגיא לנצ'נר, "אנו צפויים לעלות על הקרקע בקרוב, לאחר שקיבלנו את היתר הבנייה. השכונה תוכננה בתכנון מוקפד ומציעה פתרונות כוללים לחיי היומיום למשפחות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שגיא לנצ׳נררעננהנווה זמר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...