יו"ר חברת הבניה צמח המרמן אבי בן אברהם הלך לעולמו בגיל 86

בן אברהם פעל בענף הבנייה הישראלי קרוב ל-60 שנה ובשנות ה-60 שימש כמהנדס הראשי בבניית הטכניון בחיפה. בשנת 1997 הקים יחד עם חיים פייגלין ובנו רן בן אברהם את "צמח המרמן"

שיתוף הכתבה
אבי בן אברהם ז"ל (ינאי אלפסי)אבי בן אברהם ז"ל (ינאי אלפסי)

יושב ראש ומייסד חברת הבניה צמח המרמן , אבי בן אברהם הלך היום (ג') לעולמו והוא בן 86. בן אברהם הוא אביו של רן בן אברהם, משנה למנכ"ל החברה.

בן אברהם, מהנדס בניין בהכשרתו, היה פעיל בתחום הבנייה והיזמות בישראל במשך כ-60 שנה. במהלך שנות ה-60 של המאה הקודמת שימש כמהנדס ראשי בחברת הבנייה שבנתה את הטכניון בחיפה, ולאחר מכן הועסק בתכנון מחנות צה"ל עבור משרד הביטחון. בשנת 1969 הצטרף לחברת הבנייה המשפחתית "המרמן" שייסד חותנו ובהמשך ניהל אותה. בשנת 1997 חבר בן אברהם לחברת "צמח" בניהולו של חיים פייגלין, והשניים הקימו את " צמח המרמן ", שכיום נחשבת לאחת מחברות הבניה הגדולות בישראל.

לפני שנה התראיין בן אברהם לרגל קבלת פרס מחברת דן אנד ברדסטריט וסיפר על תפישת עולמו: "אני אוהב לשבת עם יזמים על פרויקטים בשלב התכנון המוקדם והגישה שלי היא שאם אני לא מוכן לגור בדירה מסוימת, מבחינתי היא לא טובה. עם הניסיון שלי אני יודע בדיוק מה מהנדס צריך לעשות, כי כבר עשיתי את כל הדברים האלו בעבר".

עוד אמר כי על מהנדסים צעירים לצאת בתחילת הדרך כמה שיותר לשטח: "צריך לעבור אימון וללמוד את הבניין. הוא לא יכול ליפול מספסל הלימודים, שם ישב עם עפרון ושרטוט, ישר לתוך משרה של מהנדס ביצוע ולתת הוראות. חשוב להסתובב כמה שיותר בזמן הלימודים בבניינים וללמוד מהשטח. ביום הראשון לעבודה חשוב לומר למנהל העבודה שאתה מוכן ללמוד כל דבר, ושאתה לא מנסה להתחרות אתו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צמח המרמןחיים פייגליןאבי בן אברהםרן בן אברהם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...