קרדן-גבע ואינטר נדל"ן רכשו קרקע ב-93.5 מיליון ש"ח מקרן ריאליטי בחולון

קרדן ישראל הודיעה הבוקר על מימוש האופציה על הקרקע. במקום צפוי להיבנות פרויקט תעסוקה ומסחר, בהיקף של כ-36,000 מ"ר, הכולל 25 קומות משרדים ו- 4 מפלסי חניה. החברות פועלות לקדם אישור להרחבת זכויות נוספות למשרדים ומסחר בקרקע, בהיקף של כ- 35,000 מ"ר נוספים.

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט (איוולב מדיה)הדמיה של הפרויקט (איוולב מדיה)

חברת קרדן ישראל הודיעה היום (א') כי מימשה אופציה לרכישה במשותף של קרקע בשטח של כ-5.9 דונם, יחד עם גבע נדל"ן וחברת אינטר המרכבה בע"מ. בתמורה לקרקע ישלמו השותפים 91 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ. זאת בנוסף לסך של 2.5 מיליון ש"ח ששולמו בעת רכישת האופציה בחודש אפריל האחרון. הקרקע, אשר הייתה שייכת לריאליטי קרן השקעות בנדל"ן, ממוקמת על כביש 4 בצמוד למחלף חולון מזרח, בקרן הרחובות המרכבה ושדרות ירושלים. בהתאם להסכם רכשו קרדן ישראל וגבע נדל"ן 51% מהקרקע ואינטר המרכבה בע"מ רכשה 49% מהקרקע.

על הקרקע הנרכשת צפוי להיבנות פרויקט למטרות תעסוקה, משרדים ומסחר, בהיקף של כ-36,000 מ"ר, הכולל 24 קומות משרדים מעל קומת קרקע מסחרית ו- 4 מפלסי חניון תת קרקעי. החברות פועלות לקדם אישור להרחבת זכויות נוספות למשרדים ומסחר בקרקע, בהיקף של כ- 35,000 מ"ר נוספים. התכנית להגדלת זכויות הבניה הומלצה להפקדה על ידי הוועדה המקומית חולון בספטמבר 2022 וצפויה להתדיין בקרוב בוועדה המחוזית. עוד ציינה החברה כי עד כה כלל השותפים בפרויקט מכרו כ-75% משטחי המשרדים במבנה המתוכנן בהסכמי מכר מותנים. 
בהתאם להבנות בין החברה לגבע בנוגע להחזקתם במשותף בקרקע, מחזיקה קרדן ישראל בכ- 30.6% בקרקע וגבע נדל"ן מחזיקה ב 20.4% בקרקע. קרדן ישראל מעמידה לגבע את החלק שלה במימון הרכישה וגם ערבה לחובה של גבע לבנק המלווה.

ביולי 2021 דיווחו החברות על הסכם שותפות ביניהם לפיהם יפעלו הצדדים יחדיו לשם רכישה, תכנון, פיתוח, השבחה והקמה של נכסי נדל"ן במתווה של יזמות בדגש על תחומי הלוגיסטיקה, המסחר והמשרדים בהיקפים מהותיים. בהתאם להסכמי השותפות, המיזמים יוחזקו ביחסים של 67% - 58% לקרדן ישראל ו- 33% - 42% לגבע נדל"ן, לפי אופי והיקף הפרויקט.

את הפרויקט מתכנן משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף דה לה פונטיין. את קרדן ישראל וגבע נדל"ן ייצגו עוה"ד דור שחם וקרין ברסלר ממשרד ארידנסט המבורגר עברון ואת אינטר נדל"ן ייצגו עוה"ד אתי דולב ואלי גוזלן ממשרד פישר בכר חן.

אלון וולקן, מנכ״ל קרדן ישראל: "מדובר בקרקע אסטרטגית על צירי תנועה ראשיים ובסמיכות לפרויקטים גדולים של עזריאלי, אמות ואלייד. הצפי הוא להשבחה של המתחם עם כניסתו של הקו הירוק לפעולה".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חולוןאינטר ישראלקרדן-גבעקרדן ישראלאינטר המרכבה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...