הוועדה המקומית בחדרה העבירה למחוזית תוכנית התחדשות של קרדן בחדרה

התוכנית של קרדן ועוד שותף (30%) כוללת, בין השאר, הריסת 52 דירות ובניית 300 יחידות דיור חדשות. התוכנית, בשטח של 9 דונמים, כוללת גם שטחי מסחר, שטחים ציבוריים פתוחים ומבני ציבור, שכרגע לא ידוע היקפם

שיתוף הכתבה

היום (ה') הודיעה קרדן נדל"ן לבורסה שהוועדה המקומית בחדרה החליטה להמליץ לוועדה המחוזית חיפה על הפקדה בתנאים של תוכנית הפינוי בינוי חדרה בית אליעזר. התוכנית, שמשתרעת על שטח של כ-9 דונמים, כוללת הריסת שמונה בנייני מגורים משותפים בני שתי קומות, הכוללים 52 יחידות דיור, ובמקומם ייבנו שישה בנייני מגורים בני תשע ו-15 קומות, עם כ-300 יחידות דיור. החברה צופה כי בתוך כ-12 חודשים תאושר התוכנית בוועדה המחוזית. התוכנית כוללת גם שטחי מסחר, שטחים ציבוריים פתוחים ומבני ציבור שכרגע לא ידוע היקפם.

החברה מחזיקה בזכויות בקשר עם המתחם ביחד עם שותף, וחלקה הוא 70% מכלל הזכויות והרווחים בפרויקט שיוקם במתחם. יותר מ-60% מבעלי הזכויות במתחם כבר חתמו על הסכמי פינוי בינוי עם קרדן והשותף, והחברה פועלת לקבלת אישור מקדמי ותנאים להכרזת המתחם כמתחם פינוי בינוי במסלול מיסוי, שיעניקו לפרויקט הטבות במס שבח, במס רכישה ובמע"מ על שירותי הבנייה.

קרדן נדל"ן ייזום ופיתוח, שהמנכ"ל הנוכחי שלה הוא עמוס דאבוש, היא חברה ציבורית העוסקת בנדל"ן, תקשורת וטכנולוגיה, והיא חלק מקבוצת קרדן ישראל. החברה הוקמה ב-1988 והיתה מעורבת עד היום בהקמתן של יותר מ-2,800 יחידות דיור. הכנסות החברה ב-2021 היו 652 מיליון שקל, והרווח הנקי שלה היה 81.5 מיליון שקל. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרדן נדל"ןהוועדה המקומית חדרההוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפהעמוס דבוש
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...