חדשות הנדל"ן: אילה אגם ובראל החתימו, ינוב הניחה אבן פינה ומלון היסטורי נפתח מחדש בת"א

אילה אגם וקבוצת בראל החתימו את רוב הדיירים בפרויקט התחדשות בחיפה. ינוב הניחה אבן פינה לפרויקט ברעננה. רשת MGallery ודומיניק רומנו פתחו מחדש את מלון אלקונין בנווה צדק

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של ינוב ברעננה (G.A.S.S)הדמיה של הפרויקט של ינוב ברעננה (G.A.S.S)

ינוב הניחה אבן פינה לפרויקט ברעננה

ינוב הניחה את אבן הפינה בפרויקט ברחוב וילנסקי 34-30 בשכונת נווה זמר החדשה שברעננה, באירוע מיוחד שערכה השבוע במעמד ראש העירייה, חיים ברוידא, ובהשתתפות הנהלת החברה ועשרות דיירי המתחם. הפרויקט כולל הקמת 42 יחידות דיור בשלושה בניינים בני שש קומות. בפרויקט נותרו דירות בודדות אחרונות למכירה, והצפי לאכלוס הוא סוף 2025.

אירוע הנחת אבן הפינה לפרויקט של ינוב ברעננה (דודי גליקו)אירוע הנחת אבן הפינה לפרויקט של ינוב ברעננה (דודי גליקו)


מנכ"ל ינוב, שגיא לנצ'נר, אמר באירוע כי "נווה זמר היא אחת השכונות מבוקשות באזור השרון, ובארץ בכלל. הביקוש הגדול מגיע ממשפחות צעירות ומשפרי דיור מאזור השרון, וגם תל אביבים שרוצים להתקרב לילדיהם". 

אילה אגם ובראל החתימו את רוב בעלי הדירות בפרויקט התחדשות בחיפה

אילה אגם בשיתוף קבוצת בראל קיימו כנס דיירים שבו חתמו יותר ממחציתם על פרויקט התחדשות עירונית ברחוב שבטי ישראל בשכונת קריית חיים שבחיפה. במסגרת הפרויקט יפונו וייהרסו 72 יחידות דיור ובמקומן ייבנו 330 דירות חדשות. מתכנן הפרויקט הוא האדריכל שחר לולב ממשרד SO אדריכלים. את הדיירים מייצגת עורכת הדין הילה סולומון ממשרד רולוף יונאי, ואת היזמים מייצגים עורכי הדין משה סימנה ממשרד פיקהולץ-סימנה והדר טל ממשרד ש. פרידמן .

הדמיה של הפרויקט של אילה אגם ובראל בחיפה (SO אדריכלים)הדמיה של הפרויקט של אילה אגם ובראל בחיפה (SO אדריכלים)


איתן לוי, שותף מנהל באילה אגם, מסר כי "אנו שמחים לקחת חלק בהתחדשות העירונית בצפון, ויחד עם ערים נוספות שבהן אנו מקימים פרויקטים של התחדשות באזור – לאפשר לתושבים שיפור של איכות החיים והכנסת אוכלוסיות חדשות".

מלון אלקונין תל אביב בנווה צדק נפתח מחדש

מלון אלקונין תל אביב, שהוקם לראשונה בשכונת נווה צדק שבתל אביב על ידי מלכה ומנחם אלקונין ב-1913 ונסגר בשנות ה-40 (שימש עד שנות ה-80 בניין משרדים) נפתח מחדש על ידי דומיניק רומנו ורשת MGallery. המלון החדש יציע, לראשונה בישראל, את מסעדת ל׳אפוק (L’Époque) של קבוצת רובושון, שנפתחה בקומת הכניסה של המלון, ושתוביל את כל הקולינריה בו. כמו כן, נפתח במלון, ולראשונה בישראל, ספא של המותג היוקרתי קלרינס (Clarins).

דומיניק רומנו ואדריאנה שור (אור גפן)דומיניק רומנו ואדריאנה שור (אור גפן)

דומיניק רומנו, הבעלים של מלון אלקונין תל אביב: "אני מתרגש להפיח חיים חדשים בבניין ההיסטורי". מלון אלקונין תל אביב מסדרת מלונות MGallery ודומיניק רומנו נפתח לאחר שחזור המבנה ההיסטורי, וכולל 44 חדרים. מבנה המלון שוחזר על ידי משרד בר אוריין אדריכלים . מעצבת הפנים וקריאייטיב דירקטור, אדריאנה שור, ביקשה לשמר את המבנה ההיסטורי על ידי המודלים האדריכליים המאופיינים לתל אביב בתחילת המאה ה-20. בקומת הכניסה של המלון תיפתח מסעדת ל׳אפוק (L’ Époque) של קבוצת רובושון, לראשונה בישראל. 
 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נווה צדקאילה אגםאיתן לוישגיא לנצ׳נררעננהקריית חיים חיפהקבוצת בראלנווה זמרמלון אלקוניןדומיניק רומנוMGalleryאדריאנה שור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...