מימוש ראשון לג'י סיטי בישראל: מוכרת את קניון G יבנה לקרסו נדל"ן ב-154 מיליון שקל

הקניון נפתח בשנת 2015 וכולל שטחי השכרה בהיקף של 11 אלף מ"ר. זהו המימוש השלישי שמבצעת החברה המבקשת להקטין את חובותיה, בהיקף כולל של 1.2 מיליארד שקלים. עוד עדכנה החברה כי מתקיים משא ומתן למכירת נכסים נוספים בהיקף של כ- 2.4 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
חיים כצמן (יח"צ)חיים כצמן (יח"צ)

ג'י סיטי שבשליטת חיים כצמן התקשרה שלשום (ו') בהסכם מחייב למכירת המרכז המסחרי G יבנה שבבעלותה לקרסו  נדל"ן, תמורת כ- 154 מיליון שקל ברוטו, בדומה לשווי הנכס בספרי החברה. כך דווחה החברה הבוקר (א') לבורסה. מימוש זה, השלישי במספר, נעשה בהמשך לתוכניתה האסטרטגית של החברה למכירת נכסים שאינם נכסי ליבה במטרה לצמצם את החוב שבו היא נתונה. כמו כן, זהו המימוש הראשון שלה בישראל. המרכז המסחרי, בהיקף של 11 אלף מ"ר של שטחי השכרה, הוקם על ידי החברה בשנת 2015.

לדברי ג'י סיטי, מלוא תמורת המכירה תשמש את החברה להקטנת החוב הפיננסי, בעוד המרכז המסחרי נושא  חוב בסך של כ- 95 מיליון שקל. השלמת העסקה צפויה במהלך שנת 2023, בכפוף לקבלת אישורים. זהו המימוש השלישי של החברה, שמכרה שלושה נכסים תמורת 1.192 מיליארד שקל, כולל הנכס ביבנה, כאשר קודם לכן מכרה את פרויקט קופרניקוס בפולין תמורת 450 מיליון שקל ואת בניין הום דיפו בניו יורק שמימשה החודש ב־528 מיליון שקל.

לפני כשבועיים הודיעה החברה על הגדלת תוכנית המימושים ב־1.7 מיליארד דולר, ל־5.3 מיליארד שקל ולשישה נכסים חדשים, שלושה מהם באירופה בשווי כולל של 1.4 מיליארד שקל, שמוחזקים על ידי ג'י־סיטי אירופה, ושלושה בישראל, שהמרכז המסחרי ביבנה הוא הגדול שבהם. מניית ג'י סיטי עלתה היום נכון לעת פרסום הכתבה ב-2.88%.

בנוגע ליתרת הנכסים המיועדת למכירה שעליה הודיעה החברה, כאמור, בהיקף של כ- 4.2 מיליארד שקל, מתקיים משא ומתן פעיל למכירת נכסים בהיקף של כ- 2.4 מיליארד שקל. החברה מעריכה כי תתקשר בהסכמים מחייבים בהיקף של כ- 1.35-1.85 מיליארד שקל במהלך המחצית הראשונה של שנת 2023 . החברה מבהירה כי הערכות החברה ביחס להשלמת העסקה ומועד השלמתה וכן ביחס למימוש תוכנית מכירת הנסים מהווים מידע צופה פני עתיד וההערכות כאמור עלולות שלא להתממש.

ג'י סיטי יוצגה בעסקה ע״י עוה״ד ארן פלשקס ורון שילוני ממשרד ש.בירן. חברת קרסו יוצגה בעיסקה ע״י עו״ד בני גבריל ממשרד שפיגלמן , קורן , זמיר ושות

חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל G City: "אנו פועלים במלוא המרץ למימוש תכנית מכירת הנכסים שלנו ומודיעים היום על הסכם למכירת נכס נוסף, בישראל, אשר נמכר במחיר הספרים ובפרק זמן מהיר. אנו נחושים להמשיך במיקוד בנכסי הליבה שלנו ולמקסם את שווים יחד עם מימוש התכנית האסטרטגית למכירת נכסים שאינם נכסי ליבה לטובת הגדלת הנזילות והקטנת המינוף."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרסו נדל"ןג'י סיטיהמרכז המסחרי ביבנה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...