יו"ר מטה התכנון שלומי הייזלר צפוי להתמנות למנכ"ל משרד האוצר

בכך יחליף את המנכ"ל היוצא רם בלינקוב שהודיע היום על סיום תפקידו. בשנה וחצי האחרונות עמד הייזלר בראש המועצה הארצית לתכנון ולבניה וכן בראש הות"ל והוותמ"ל

שיתוף הכתבה
עו"ד שלומי הייזלר (יוסי אלטרמן וגיל מגלד)עו"ד שלומי הייזלר (יוסי אלטרמן וגיל מגלד)

יו"ר מטה התכנון הלאומי, עו"ד שלומי הייזלר, צפוי להתמנות על ידי שר האוצר הטרי בצלאל סמוטריץ' לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר, ולהחליף בתפקיד את נמנכ"ל הנוכחי, רם בלינקוב, שהודיע היום (ג') לשר האוצר על סיום תפקידו.

עו"ד הייזלר מונה ביוני 2021 לתפקיד יו"ר מטה התכנון על ידי שרת הפנים לשעבר איילת שקד, ושימש מאז בתפקיד במשך שנה וחצי. במסגרת תפקידו, שימש הייזלר גם כיו"ר המועצה הארצית לתכנון ובניה, יו"ר הוועדה לתשתיות לאומיות (הות"ל) ויו"ר הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור (הוותמ"ל).

את דרכו בשירות הציבורי החל הייזלר לפני כ-20 שנה, כעורך דין בפרקליטות מחוז ירושלים. לאורך השנים התקדם בסולם הדרגות, ובשנת 2015 מונה לתפקיד מנהל הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין במשרד המשפטים (הטאבו), תפקיד שבו שימש במשך שש שנים עד למינויו ליו"ר מטה התכנון.

מוקדם יותר היום ביקש המנכ"ל היוצא רם בלינקוב משר האוצר בצלאל סמוטריץ' לסיים את תפקידו. עם סיום תפקידו אמר בלינקוב כי "הדבר היחיד שהנחה אותי בעבודה הציבורית הוא אהבת המדינה שלנו ולכן אני מאחל הצלחה רבה לממשלה החדשה ולשר האוצר הנכנס ולמחליפי בתפקיד".

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הודה לבלינקוב על עבודתו וביקש ממנו להישאר בתפקיד עד לסוף השבוע הבא במטרה להשלים את תהליך הפרטת נמל חיפה. השר סמוטריץ מסר כי: ״רם הוא נכס למדינת ישראל ואין לי ספק שימשיך לעשות גדולות ונצורות למען מדינת ישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שלומי הייזלרמשרד האוצרבצלאל סמוטריץ'רם בלינקוב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...