יבואנית קיה מגדילה את אחזקותיה בוויתניה: רכשה 7.87% תמורת 92.6 מיליון שקל

כעת מחזיקה טלקאר, שבשליטת רמי אונגר, ביותר מ-20% מחברת הנדל"ן המניב, אחרי שבאפריל האחרון רכשה את האחזקות של פליינג קארגו. ויתניה נסחרת כיום בתל אביב לפי שווי של כ-1.39 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
עפר זיו, מנכ"ל ויתניה (דורון סהר) על רקע פרויקט ויתניה תל אביב (ישר אדריכלים)עפר זיו, מנכ"ל ויתניה (דורון סהר) על רקע פרויקט ויתניה תל אביב (ישר אדריכלים)

סוכנות הרכב טלקאר, יבואנית קיה שבשליטת רמי אונגר, מגדילה את אחזקותיה בוויתניה, לאחר שרכשה עוד 3.87% מהפניקס תמורת 56 מיליון שקל. העסקה בוצעה לפי שער של 30.5 שקל למניה – כ-6% יותר ממחירה בסגירת המסחר בתל אביב אתמול. ויתניה מתמחה בנדל"ן מניב, ויוזמת ומקימה פרויקטים לתעסוקה ומסחר, שנחסרת כיום לפי שווי של כ-1.39 מיליארד שקל. היום יצאה עוד הודעה על רכישה של כ-4 אחוז נוספים של טלקאר בויתניה ב-36.6 מיליון שקל, שאותם רכשה מהציבור.

באפריל האחרון פורסם כי טלקאר רכשה את כל אחזקותיה של חברת הנדל"ן המניב פליינג קארגו בוויתניה - 17.04% ממניות החברה, תמורת כ-264 מיליון שקל. ב-2022 היו לוויתניה כמה עסקות גדולות, בהן מכירת 5,900 מ"ר עם דלק רכב בלה גוארדיה תמורת 144 מיליון שקל, והשכרת בניין בנס ציונה עם בני לנדא ל-LDO לעשור, תמורת 375 מיליון שקל. כעת מחזיקה טלקאר ב-23% ממניות ויתניה .

בבעלות החברה יש נכסים מניבים הממוקמים בתל אביב, הרצליה פיתוח ואור יהודה, ועוד כ-400 אלף מ"ר נמצאים בהליכי תכנון, פיתוח, בנייה ושיווק. בין הפרויקטים הבולטים של החברה כיום נמצאים ויתניה תל אביב ברחוב לה גוארדיה, ויתניה – קרסו בפארקטק פתח תקווה ופרויקט ויתניה בהר חוצבים בירושלים.

מנכ"ל ויתניה , עפר זיו, ציין בעקבות הדיווח כי, "העסקה משקפת הבעת אמון של השותפים בביצועי החברה בתקופה האחרונה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ויתניהעפר זיוטלקאררמי אונגר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...