מצלאוי רוכש משותפו את חלקו בחברה לפי שווי של 400 מלש"ח ויהפוך לבעל השליטה היחיד

בעקבות העסקה, במסגרתה ירכוש מצלאוי משותפו אליהו קנפלר מניות בסך של 62 מלש"ח, יעלה חלקו בחברה מ-46% כיום לכ-78%. מצלאוי: "ההסכם כלל ויתורים הדדיים ומביא להסדרת מבנה הבעלות בחברה והחזרת עטרה ליושנה"

שיתוף הכתבה
סמי מצלואי (יח"צ)סמי מצלואי (יח"צ)

סמי מצלאוי , יו"ר, בעלים ומייסד של מצלאוי חברה לבניין קונה את חלקו של שותפו אליהו קנפלר בחברה ונשאר בעל המניות החזק בחברת מצלואי, כך דיווחה החברה היום (א') לבורסה לניירות ערך בת"א. הרכישה תיעשה בעסקה מחוץ לבורסה. לאחר הרכישה, על כל שלביה, סמי וקלרה מצלאוי יחזיקו ב-77.7% מהחברה, והיתרה מוחזקת על ידי הציבור. סכום הרכישה משקף לחברה שווי של למעלה מ-400 מיליון שקל.

על פי הסיכוםם, בשלב הראשון ירכוש מצלאוי , מייסד החברה, 4.148 מיליון מניות מידי קנפלר תמורת 62 מיליון שקל - ויישאר בעל המניות העיקרי בחברה לצד אשתו קלרה. כמו כן, במסגרת ההסכם, הוענקו למצלאוי אופציות קנייה ביחס לכ-2.9 מיליון מניות נוספות של החברה שבבעלות קנפלר, לפי מנגנון שהוסכם מראש.

קנפלר הצטרף למצלאוי בשנת 2016 כשותף לגרעין השליטה. נכון למועד ההסכם היו בידיו 32% מהמניות ובני הזוג מצלאוי החזיקו ב-46%. ההסכם הנוכחי מוציא לגמרי את קנפלר מהחזקה במניות החברה ומביא לסיומה בהסכמה את השותפות. את העסקה ליוו עוה"ד רונן ציטבר, ידידה מלכיאור ואמיר שפיצר.

סמי מצלאוי , יו"ר ובעלי חברת מצלאוי, אמר כי "רכישת השליטה בחברת מצלאוי מהווה הבעת אמון מובהקת שלי ושל רעייתי קלרה ביכולותיה של החברה ובפוטנציאל הגלום בה. ההסכם שכלל ויתורים הדדיים מביא להסדרת מבנה הבעלות בחברה והחזרת עטרה ליושנה, ולהתמקדות מלאה במימוש מלוא הפוטנציאל העסקי שלה, ואנו נמשיך להצעיד את החברה קדימה".

קנפלר מסר כי "ההסכם נחתם בהסכמה מלאה לשביעות רצונם של שני הצדדים, והוא משקף את הפוטנציאל הגבוה של החברה על בסיס הפרוייקטים הקיימים וצבר ההזמנות העתידי, שיביא לרווחיות גולמית בהיקף של מיליארדי שקלים. אני מאמין בחברת מצלאוי ומאחל לחברה המשך התפתחות וצמיחה ומיצוי מלוא הפוטנציאל".

מצלאוי חברה לבנין בע"מ היא חברת בנייה ויזמות נדל"ן שהוקמה בשנת 1977 על ידי סמי וקלרה מצלאוי ונמצאת בשליטתם, ומשנת 2007 הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בת"א. החברה עוסקת בהתחדשות עירונית בעיקר מסוג פינוי בינוי . לחברת מצלאוי יש היום 17 פרויקטים בשלבים שונים באזור המרכז בהיקף כולל של כ-4,000 יח"ד. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סמי מצלאוימצלואיאליהו קנפלר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...