גבעתיים: תוכנית למגדל בן 24 קומות ו-150 דירות להשכרה אושרה להפקדה

המגדל, שיוקם על השטח שבו שוכן בית הגמלאי ברחוב כצנלסון, יכלול דירות בשטח ממוצע של 35 מ"ר בבעלות העירייה ו-3,000 מ"ר של שטחי ציבור. זהו המגדל השני בעיר המתוכנן לשמש להשכרה, לאחר שבנובמבר אושרה הפקדת מגדל בן 64 קומות לייעוד זה

שיתוף הכתבה
הדמיה של התוכנית בגבעתיים (משרד גנות לרמן אדריכלים)הדמיה של התוכנית בגבעתיים (משרד גנות לרמן אדריכלים)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב החליטה השבוע להפקיד תוכנית להקמת מגדל שישלב שטחי ציבור ומגורים להשכרה בהישג יד, על שטח בית הגמלאי לשעבר בגבעתיים. התוכנית, שמקודמת על ידי עיריית גבעתיים, היא על שטח כולל של כדונם, הגובל בצדו הדרומי ברחוב כצנלסון ובצדו הצפוני ברחוב בלוך, במרחק של כ-500 מטר מתחנת המטרו המתוכננת בכיכר נגה.

התוכנית כוללת הקמת מגדל בן 24 קומות, שישלב כ-150 יחידות דיור בר השגה להשכרה במחיר מסובסד, בבעלות העירייה, וכ-3,000 מ"ר שטחי ציבור שיוקצו לטובת שימושים ציבוריים לקהילה. תמהיל הדירות המוצעות בתוכנית הוא של דירות בשטח מינימלי של 30 מ"ר, ובשטח ממוצע של כ-35 מ"ר. מתוך כלל יחידות הדיור, 20 יהיו בגודל של 60 מ"ר. בנוסף, במסגרת התוכנית תוקם חזית מסחרית לכיוון רחוב כצנלסון, וכן יורחב הרחוב לטובת תנועת הולכי רגל. התוכנית נערכה על ידי משרד גנות לרמן אדריכלים.

זהו המגדל השני בגבעתיים שמתוכנן לשמש כולו להשכרה, לאחר שבנובמבר הפקידה הוועדה המחוזית את תוכנית פרויקט Beyond בסיטי של גבעתיים. במסגרת התוכנית שמקדמת תדהר , יוקם פרויקט שיכלול מגדל בן 64 קומות להשכרה בלבד. המגדל יכלול 500 יחידות דיור קטנות בהן דירות סטודיו, ודירות בנות שניים ושלושה חדרים. 

מתכנן מחוז תל אביב במינהל התכנון, אדר' ארז בן אליעזר, אמר כי "התוכנית נותנת מענה הן לשטחי הציבור הנדרשים בשכונה והן לדרישה הגוברת והולכת לדירות קטנות להשכרה במחיר מפוקח. התוכנית מבוססת על עקרונות הפיתוח של המחוז ועיריית גבעתיים, שמייעדות את רחוב כצנלסון להמשך פיתוח מסחרי, תוך הגדלת היצע משמעותית של דירות קטנות ודירות להשכרה".

ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, הוסיף כי "מדובר בתוכנית חדשנית ופורצת דרך - שיתוף פעולה של רשות מקומית עם המגזר הפרטי לטובת הציבור. העירייה תקבל חמש קומות של שטחי ציבור לשימושים שמהם עתידים ליהנות תושבי העיר. בהמשך יצא מכרז שבמסגרתו יבחר יזם, שיקים את הבניין על קרקע ציבורית ויזכה להפעיל אותו לטווח ארוך".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתגבעתייםארז בן אליעזרהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביבערן ניצןרן קוניק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...