ברקת תעמיד מימון של עד 145 מיליון שקל לפרויקט מסחר ומשרדים בקריית אונו

ההלוואה ניתנה ליזמי פרויקט אוניקס בצומת סביון – שותפות של סופרין והאחים רוני ויואל וייס, שתקים אותו עם מנורה. המימון ישמש להקמת שני בנייני משרדים בני 13 קומות, שיכללו תעסוקה ומסחר, במתחם שבו ייבנה פרויקט של בעלי אושר עד

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ברקת, עדי גזית (אלי דסה)מנכ"ל ברקת, עדי גזית (אלי דסה)

חברת המימון ברקת, בניהולו של עדי גזית, דיווחה היום (ה') כי התקשרה בהסכם להעמדת מימון של עד 145 מיליון שקל, לפרויקט שעיקרו הקמת שני בנייני משרדים למטרות תעסוקה ומסחר. הבניינים, בני 12 קומות כל אחד, מעל קומת קרקע, וקומת חניה, ייבנו על מקרקעין בקרית אונו, בסמוך לצומת סביון. 

הלוואת המימון תוענק ליזמי הפרויקט, שותפות שבראשה  סופרין אחזקות והאחים רוני ויואל וייס, שיקימו את הפרויקט בשיתוף עם מנורה. הפרויקט ממוקם במתחם שבו ייבנה פרויקט להקמת סופרמרקט ומסחר של בעלי רשת אושר עד. המימון יועמד כנגד רישום שעבוד ראשון על הזכויות במקרקעין, וכן שעבודים וביטחונות נוספים, בהתאם להוראות ההסכם. את ברקת ליווה בעסקה עו"ד יוני שטיינמץ ממשרד עו"ד ליפא מאיר. 

הדמיה של פרויקט אוניקס בקריית אונו (3dvision)הדמיה של פרויקט אוניקס בקריית אונו (3dvision)


ברקת העמידה באחרונה את פעימת המימון הראשונה, בסך כ-220 מיליון שקל, לפרויקט כיכר המדינה. באחרונה אישרהברקת מימון נוסף לפרויקט זה, על סך 280 מיליון דולר. סך האשראי שהועמד על ידי ברקת, לפי הסכם המימון, הוא כ-2 מיליארד שקל. הפרויקט סיים את שלב החפירה והדיפון, וכלל העבודות צפויות להימשך כחמש שנים.

לדברי גזית,  "זהו צעד נוסף להרחבת תיק האשראי של החברה, ואנו ממשיכים בתנופת פעילות ומימון מגוון ורחב של פרויקטים של נדל"ן ברחבי הארץ, בליווי בנייה, הלוואות גישור ומזנין (השלמות הון עצמי)".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עדי גזיתברקתסופריןמנורהמיטבאושר עד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...