צמח המרמן במו"מ למכירת הזכויות בפרויקט השכרה ארוכת טווח בכרמיאל

המגעים מתנהלים עם Rent It – קרן ריט למגורים, למכירת מלוא הזכויות תמורת 134.7 מיליון שקל, ועוד 2.5 מיליון שקל בגין מע"מ עבור שטחי המסחר. לפי צמח המרמן, נכון לסוף ספטמבר האחרון, השווי של הפרויקט בספרי החברה היה כ-132 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל צמח המרמן, חיים פייגלין (ינאי אלפסי)מנכ"ל צמח המרמן, חיים פייגלין (ינאי אלפסי)

צמח המרמן דיווחה היום (א') לבורסה על מו"מ למכירת זכויות בפרויקט להשכרה ארוכת טווח בשכונת רבין שבכרמיאל, שעל סיומו דיווחה במרץ האחרון, במסגרת הדו"חות השנתיים. הפרויקט כולל 100 יחידות דיור ו-750 מ"ר מסחר, והוא בבעלותה המלאה של צמח המרמן. החברה נמצאת במו"מ עם Rent It - קרן ריט למגורים, למכירת מלוא הזכויות תמורת 134.7 מיליון שקל, בתוספת  מע"מ 2.5 מיליון שקל על רכיב שטחי המסחר. על פי דיווח מ-30 בספטמבר, שווי הפרויקט בספרי החברה היה כ-132 מיליון שקל.

צמח המרמן סיימה ב-2022 את הקמת פרויקט כרמיאלה בעיר, שנבנה במסגרת מכרז של דירה להשכיר . המכרז היה ב-2018, והחברה רכשה אז את זכויות החכירה תמורת כ-180 אלף שקל, ובנוסף נשאה בהוצאות הפיתוח בסך של 10-9 מיליון שקל. והפרויקט היה פרויקט הדיור להשכרה לטווח ארוך הראשון בפריפריה, שזכאי להטבות מס על-פי החוק לעידוד השקעות הון, ובכך תיהנה החברה מהנחה במס על מכירה זו. הדירות להשכרה לטווח ארוך הן חלק מפרויקט כרמיאלה הדור הבא של צמח המרמן , שבמסגרתו החברה שיווקה בשוק החופשי שני מגרשים ובהם 88 יחידות דיור בבנייה מרקמית בבניינים בני ארבע עד שש קומות.

ההסכם למכירת הפרויקט, כאמור, אם ייחתם, יכלול כמה תנאים מתלים, ובהם קבלת אישור הבנק המלווה של הפרויקט, קבלת אישורים מחברת דירה להשכיר וממשרד הכלכלה והתעשייה, וכן השלמת העסקה. החברה מציינת כי המכר והתמורה בגינו אינם ודאיים. באחרונה אושרה תוכנית התחדשות ראשונה בכרמיאל.

פרויקט כרמיאלה בעיר של צמח המרמן בכרמיאל (צמח המרמן)פרויקט כרמיאלה בעיר של צמח המרמן בכרמיאל (צמח המרמן)

 
לדברי מנכ"ל צמח המרמן , חיים פייגלין, "פרויקט הדיור להשכרה בכרמיאל מאפשר דיור בר השגה בפריפריה והוא דוגמה טובה לניסיונות הממשלה לשנות את תרבות המגורים בישראל, ולפתח את שוק השכירות כתחליף לרכישת דירות חדשות. באחרונה רכשנו בעיר קרקע בשטח של 25 דונם ביחד עם שותפים, ואנו עוסקים בתכנון הפרויקט שיקום בה".

Rent It, שאותה ייסד ומנהל שרון תוסייה-כהן, השלימה גיוס של 280 מיליון שקל. הקרן מתכננת להשקיע מיליארד שקל ברכישת דירות והשכרתן. היא ביצעה באחרונה רכישותבקריית גת ובנתניה. בין המשקיעים בקרן נמנים פועלים אקוויטי (זרוע ההשקעות של בנק הפועלים),כלל ביטוח, עמיתים (קרנות הפנסיה הוותיקות),יובל כהן, משפחת יסלזון ועוד. יו"ר הקרן הוא אהרן פוגל וסמנכ"ל הכספים הוא רו"ח יוחאי אבטן. צמח המרמן מיוצגת בעסקה על ידי משרד עורכי הדין שחף, סלעי, גולדנברג, ואילו את Rent It מייצג משרד עורכי הדין גדעון חתוכה.
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכירות ארוכת טווחדירות להשכרהצמח המרמןכרמיאלרנט איט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...