חדשות הנדל"ן: צים בהרי קיבלה היתר בת"א, אלדר השיקה זרוע ייעוץ משכנתאות והוועדה המקומית ב"ב קיבלה עוד סמכויות

צים בהרי נדל"ן קיבלה היתר לבניית פרויקט תמ"א 38/2 במרכז תל אביב. קבוצת אלדר נכנסת לתחום הייעוץ למשכנתאות. הוועדה המקומית בני ברק תוכל לתת אישורים לבנייה של עד 60 מ"ר על גגות של בנייני מגורים בעיר

שיתוף הכתבה
מודיליאני 4 בתל אביב (מיקי רץ)מודיליאני 4 בתל אביב (מיקי רץ)

צים בהרי קיבלה היתר לפרויקט תמ"א 38/2 במרכז תל אביב

צים בהרי נדל"ן מקבוצת עדי צים אחזקות דיווחה השבוע על קבלת היתר לפרויקט מודיליאני 4 במרכז תל אביב, במרחק הליכה קצר מעיריית תל אביב וממוסדות בילוי תרבות ופנאי. לדברי בעלי צים בהרי נדל"ן וקבוצת עדי צים אחזקות, עדי צים, מדובר בעסקת התחדשות עירונית מסוג תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה) בשווי כולל של יותר מ-70 מיליון שקל. הצפי למשך הבנייה והאכלוס הוא כשלוש שנים. 

עדי צים (יחצ)עדי צים (יחצ)

במסגרת הפרויקט ייבנו 16 דירות חדשות בבניין בן שמונה קומות, במקום שמונה יחידות דיור ישנות שייהרסו. בהרי מוסיפה כי פרויקט מודיליאני עתיד לכלול תמהיל דירות של שניים, שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. מחירי הדירות יהיו החל מ-4.5 מיליון שקל לדירת שני חדרים. אדריכל הפרויקט הוא משרד מזור פירשט אדריכלים.

אלדר השיקה פעילות של ייעוץ משכנתאות

קבוצת אלדר נכנסה לתחום ייעוץ המשכנתאות. החברה תעניק שירותים בתחומי ייעוץ משכנתא לרכישת דירה (ראשונה/ משפרי דיור/ משקיעים),מיחזור משכנתא, הלוואה לגיל הזהב, משכנתא לרכישת נכס מסחרי (משרד/ חנות) ומשכנתא לבנייה עצמית. החברה תפעיל מערך ייעוץ בפרישה ארצית לצד מרכז שירות. 

מרים שוורץ, ערן ישיב, עמיר שאלתיאל, עידית רז קלישר ומשה כהן (רפי דלויה)מרים שוורץ, ערן ישיב, עמיר שאלתיאל, עידית רז קלישר ומשה כהן (רפי דלויה)

יו"ר קבוצת אלדר , עמיר שאלתיאל, מסר כי "אלדר החליטה להיכנס לתחום מתוך הבנה וצורך לגורם מקצועי, איכותי ואמין. החזר חודשי נמוך הוא לא בהכרח הזול יותר, התמהיל הוא המפתח למשכנתא נכונה. לכן, החלטתי להקים את אלדר משכנתאות, ולכנס לראשונה בישראל פורום מומחים ייחודי עם ניסיון רב במערכי האוצר והבנקים ולספק ללקוחות משכנתא שיוכלו לעמוד בה". יו"ר אלדר משכנתאות, משה כהן, הוסיף כי, ״אלדר משכנתאות הקימה פורום מומחים שיהווה ועדה מקצועית-אקדמית המורכבת מבכירים בכלכלה והאקדמיה הישראלית, לצד המוחות המובילים בתחום המשכנתאות בישראל״.

הוועדה המקומית בני ברק תוכל לאשר בנייה של עד 60 מ"ר על גג בניין מגורים

הוועדה המחוזית תל אביב אישרה את תוכנית עיריית בני ברק, שבמסגרתה תוכל הוועדה המקומית להתיר בנייה על גג בניין מגורים בשטח של עד 60 מ״ר, בנוסף לשטח סוכה של עד 8 מ״ר להקמה במפלס שמתחת לקומת הגג. התוכנית משנה את המצב התכנוני הקיים, שבמסגרתו ניתן לבנות חדרי גג, לרבות סוכה, בשטח של עד 40 מ״ר בלבד. לפי העירייה, ההחלטה עשויה להיות משמעותית לצפיפות הדיור בעיר בהיבט של מספר נפשות למ"ר, שכפול מהממוצע הארצי. בני ברק היא העיר היחידה במחוז שתהנה מהקלה זו. ההצעה תיכנס לתוקף עם פרסומה ברשויות בעוד 15 יום. לאחר שהתכנית תכנס לתוקף, עשוי לחול בגינה חיוב בהיטל השבחה על בעלי נכסים שיבצעו עסקות או יממשו זכויות על פי התוכנית החדשה.

בני ברק (By yiftah-s - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=12219500)בני ברק (By yiftah-s - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=12219500)


ראש העיר בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, אמר עם אישור התוכנית: "בני ברק עשתה היום צעד משמעותי נוסף למען איכות החיים של תושביה. בני ברק היא הראשונה באזור לחולל שינוי בתחום זה, כשהיא מגלה יצירתיות ואחריות למען תושבי העיר".


 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמיר שאלתיאלאלדרעדי ציםצים בהריבני ברקהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביבמשה כהןאברהם רובינשטיין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...