רותם שני תקים פרויקט מגורים, תעסוקה ומסחר בכיכר המגינים בבת ים בעסקת קומבינציה

החברה צופה הכנסות של 225 מיליון שקל מהפרויקט, לעומת השקעה צפויה של 189 מיליון שקל. רותם שני מתכוונת לפעול לאישור תוכנית חדשה למגרש, שתאפשר הקמת פרויקט למגורים, תעסוקה ומסחר. שטחי היחידות של רותם שני בעסקה יהיו 55% משווי היחידות למגורים; 50% משווי היחידות למסחר; ו-74% משווי היחידות לתעסוקה

שיתוף הכתבה
יהודה (דידי) ידידיה ואבי טוריסקי, בעלי השליטה ברותם שני (יח"צ)יהודה (דידי) ידידיה ואבי טוריסקי, בעלי השליטה ברותם שני (יח"צ)

רותם שני , בשליטת יהודה ידידיה ואבי טוריסקי , הודיעה, היום (ב') לבורסה שאתמול התקבל אישור הדירקטוריון להסכם קומבינציה עם בעלי הזכויות במגרש בכיכר המגינים בבת ים, בשטח כולל של 1.83 דונמים, לרכישת חלק מהזכויות הבעלים במקרקעין, כשהם נקיים וחופשיים. בתמורה לכך תבצע החברה את תכנון הפרויקט, השלמת העבודות במלואן, בניית הפרויקט ומסירת יחידות הבעלים.

בהתאם להערכות ראשוניות של החברה, בסמוך למועד אישור הדירקטוריון, אם הזכויות שיאושרו לא יפחתו מהזכויות לפי תוכנית שהוגשה בעבר לאישור הוועדה המחוזית על ידי הבעלים ולא נדונה, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הוא כ-225 מיליון שקל (חלק החברה, לא כולל מע"מ). עלות ההשקעה הכוללת הצפויה בפרויקט היא כ-189 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). בכוונת רותם שני לפעול לאישור תוכנית חדשה בסמכות ועדה מחוזית, שתאפשר הקמת פרויקט למגורים, תעסוקה ומסחר.

רותם שני התחייבה לתכנן ולבנות עבור הבעלים שטחים בנויים בהיקף שייגזר משווי היחידות שייבנו בפרויקט, על הצמדותיהן בהתאם לשיעורי הקומבינציה המפורטים להלן: 45% משוויין הכולל של היחידות למגורים; 50% משוויין הכולל של היחידות למסחר שיוקמו בפרויקט; ו-26% משוויין הכולל של היחידות לתעסוקה שיוקמו בפרויקט.

סך שטחי היחידות של רותם שני בעסקה יהיו 55% משוויין הכולל של היחידות למגורים שיוקמו בפרויקט; 50% משווין הכולל של היחידות למסחר שיוקמו בפרויקט; ו-74% משווין הכולל של היחידות לתעסוקה שיוקמו בפרויקט.

כיכר המגינים בבת ים (By No machine-readable author provided. Bukvoed assumed (based on copyright claims). - No machine-readable source provided. Own work assumed (based on copyright claims)., CC BY 2.5, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=360295)כיכר המגינים בבת ים (By No machine-readable author provided. Bukvoed assumed (based on copyright claims). - No machine-readable source provided. Own work assumed (based on copyright claims)., CC BY 2.5, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=360295)

רותם שני תישא בכל תשלום הנדרש לצורכי תכנון או ביצוע העבודות, לרבות התשלומים וההוצאות מכל סוג הכרוכים בעריכת, קידום הגשת ואישור התוכנית החדשה, קידום ואישור היתר הבנייה, ביצוע והשלמת העבודות והקמת הפרויקט, תשלומי מס רכישה ומע"מ. כמו כן, תישא החברה בתשלומים שוטפים בגין החזקה במקרקעין, החל ממועד מסירת החזקה במקרקעין ועד למועד מסירת יחידות הפרויקט לבעלים ולרוכשי יחידות החברה. עוד תישא רותם שני בעלויות יועצים לתכנון וביצוע הפרויקט ובעלויות יועצים לבעלים לצורך קידום הפרויקט.

עוד במסגרת ההסכם, נקבע כי רותם שני או הבנק המלווה יעמידו הלוואה לבעלים שיבקש זאת, לצורך תשלומי המסים וההיטלים החלים עליהם בגין העסקה. ההלוואות לבעלים יועמדו בסמוך למועד שבו יידרשו הבעלים לשלם את התשלום החל עליהם, אך לא לפני התקיימות מלוא התנאים המתלים ואישור התב"ע החדשה.

מועד מסירת החזקה במקרקעין לחברה, כשהם נקיים חופשיים ופנויים מכל אדם, יהיה לאחר קיום התנאים הבאים: חתימת ההסכם על ידי בעלים המחזיקים ביחד ב-70% מהזכויות במקרקעין בתוך 30 יום ממועד אישור הדירקטוריון, עם אופציית הארכה ל-30 יום נוספים; וחתימת ההסכם על ידי 100% מהבעלים, בתוך 45 יום ממועד קיום התנאי הראשון.
.
אם התנאי הראשון יקוים אך התנאי השני לא יתקיים במועד, יפעלו החברה והבעלים החתומים לפירוק שיתוף מול הבעלים שלא חתמו על ההסכם, וינקטו הליכי פירוק שיתוף בתוך 60 יום מהמועד שנקבע להתקיימות התנאי השני, לצורך רכישת זכויות של צדדי ג' על ידי החברה. במקרה של הגשת תביעה, יוארך המועד לקיום התנאי השני עד לסיום ההליכים בתביעה.

תנאי נוסף הוא שבתוך תשעה חודשים ממועד חתימת 75% מהבעלים, תוגש התוכנית החדשה לאישור הוועדה המקומית, ובלבד שהזכויות שתוקצנה לבעלים במגרש בתוכנית החדשה, יפחתו ממינימום השטחים המוקצים להם בתוכנית זו: 7,800 מ"ר שטחים עיקריים למגורים ו-4,000 מ"ר שטחים עיקריים ללא שטחי שירות למסחר.

עוד תנאי הוא קבלת היתר בנייה ובהתאם לתוכנית החדשה, בתוך 24 חודשים ממועד קבלת תיק
מידע. אם לא ניתן היתר בנייה במועד, הבעלים יהיו רשאים לבטל את ההסכם בהודעה בכתב בתוך 60 יום. אך אם תידרש הכנת תוכנית עיצוב אדריכלית, יוארך המועד לקבלת היתר הבנייה ב-12 חודשים נוספים. בכוונת החברה להגיש בקשה לקבלת תיק מידע בתוך 45 יום ממועד אישור התב"ע החדשה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עסקת קומבינציהבת יםרותם שני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...