נרשא פדרמן עברון רכשה מגרש בכ-60 מלש"ח בסמוך לטכניון להקמת מיזם דיור לסטודנטים ובניין משרדים

במגרש ששטחו 4.4 דונמים בנשר על גבול חיפה ניתן לבנות 200 יח"ד להשכרה לסטודנטים ואנשי סגל אקדמי בלבד, 11 אלף מ"ר משרדים, ו-2,600 מ"ר מסחר. היקף ההכנסות מהפרויקט מוערך בכ-350 מלש"ח

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלים של פדרמן-שחם, אור שחם (נדב כהן יונתן)מנכ"ל ובעלים של פדרמן-שחם, אור שחם (נדב כהן יונתן)

נרשא פדרמן עברון רכשה לפני כשבוע מגרש  בשטח של 4.4 דונמים בנשר, על גבול חיפה ובקרבת הטכניון.  בשטח זה מתכוונת החברה לבנות מיזם נדל"ן הכולל 200 יחידות דיור המיועדות לסטודנטים ו-11 אלף מ"ר למשרדים. להערכת מקורות בשוק הנדל"ן המקומי, שווי העסקה נע בטווח של 60-55 מיליון שקל. תוכנית בניין העיר ( תב"ע ) במקום מאושרת, וכרגע הפרויקט נמצא בשלב של הכנת בקשה להיתר בנייה. 

האזור בו ממוקם המגרש ידוע באזור בשם "המחצבה 4.5", וממוקם קרוב למחלף הצ'ק פוסט בעיר, על דרך בר יהודה המחברת בין חיפה לנשר. על פי התב"ע, מיועדות הדירות שייבנו במקום להשכרה לסטודנטים ולאנשי סגל בלבד. רוכשי הדירות, משקיעים פרטיים, יוכלו להשכיר אותן לאוכלוסיה זו בלבד, במחיר לא מפוקח. את עסקת רכישת הקרקע ביצעה פדרמן-שחם מול קבוצה של בעלי קרקע פרטיים. על הליווי הבנקאי אמונים שלמה חברה לביטוח ומכלול.

על השטח המדובר ייבנו שני בניינים. אחד מיועד רק למגורים, ויהיה בן 15 קומות; ואילו השני מיועד רק למשרדים, ויהיה בן 13 קומות. בזכויות הבנייה ניתן למצוא קומת קרקע בשטח של 2,600 מ"ר המיועדים למסחר. שווי הפרויקט מוערך בכ-350 מיליון שקל.

מחלף הצק פוסט (מאת Orrling and Omry G - נוצר על־ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=15697067)מחלף הצק פוסט (מאת Orrling and Omry G - נוצר על־ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=15697067)

 
הדירות מחולקות לשלוש קטגוריות: דירות בשטח של 22 מ"ר + 8 מ"ר מרפסת, דירות בשטח של 45 מ"ר + 17 מ"ר מרפסת, ומיני פנטהאוזים בשטח של 53 מ"ר + 30 מ"ר של מרפסת או גג. בימים הקרובים צפויה החברה לצאת לשיווק, כאשר דירות סטודיו של 22 מ"ר + 8 מ"ר מרפסת יוצעו בהחל מ-710 אלש"ח, ומשרדים בהחל מ-10,000 שקלים למ"ר. משרדי עורכי הדין המלווים את הפרויקט הם משרד עורכי דין איתי גור ושות' ומשרד עורכי הדין לאור ושות'.

הבעלים והמנכ"ל של פדרמן שחם בית השקעות נדל"ן , אור שחם, אמר כי, "המתחם יקושר באמצעות גשרים עם זכות מעבר ציבורית. גשר אחד יוביל ישירות לטכניון, והשני לתחנת הרכבלית שתאפשר נסיעה של שלוש דקות לטכניון ולאוניברסיטת חיפה. הארנונה במשרדים צפויה להיות 107 שקל לשנה, שהם כמעט שליש מהעלות המשולמת כיום מחוץ למתחם - כ-280 שקל לשנה. זאת כדי למשוך חברות ענק לשכור משרדים במתחם, ובשילוב עם אלפי סטודנטים שיגורו במתחם וישמשו כוח עבודה למשרדים ולמתחמים המסחריים, שיהיו פתוחים בכל ימות השבוע".
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מעונות סטודנטיםחיפהפדרמן-שחםאור שחם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...