רפאל מגיעה לחדרה: שכרה 3,000 מ"ר ל-20 שנה עבור כ-40 מלש"ח

העסקה בוצעה בפרויקט UNITOWERS שמקימה חברת "אמירי זכרון יעקב" בסמוך לכביש החוף הכולל 4 מגדלי משרדים של עד 60 קומות. דמי השכירות עומדים על 55 שקלים למ"ר

שיתוף הכתבה
פרויקט UNITOWERS (ויופוינט)פרויקט UNITOWERS (ויופוינט)

חברת אמירי זכרון יעקב אשר בבעלות עודד תורג'מן והמחזיקה במתחם "מול החוף וילג''' בחדרה, הודיעה בשבוע שעבר כי חתמה על הסכם שכירות ארוך טווח עם חברת פיתוח מערכות הלחימה רפאל, במסגרתו תשכור רפאל שטח של 3,000 מ"ר, באחד מארבעת המגדלים בפרויקט UNITOWERS שבמתחם. על פי החוזה עלות השכירות לתקופה של 20 שנה (כולל 4 אופציות להארכה לאורך התקופה) תעמוד על 55 שקלים למ"ר ברמת מעטפת + 15 שקלים למ"ר דמי ניהול. בסך הכל מדובר בדמי שכירות של כ-40 מלש"ח לתקופה – לא כולל דמי ניהול. מאמירי זכרון יעקב נמסר כי האכלוס צפוי לסוף 2023.

פרויקט המגדלים UNITOWERS אשר תוכנן על ידי האדריכל אבנר שר, מוקם בימים אלו במתחם 'מול החוף וילג'' הממוקם על כביש החוף בכניסה המערבית של חדרה, ויכלול בסופו 4 מגדלי משרדים בשטח כולל של כ-180,000 מ"ר.
  
שני מגדלים יתנשאו לגובה של 60 קומות והשניים האחרים ל-24 קומות כ"א כאשר כל קומה תכלול 1280 מ"ר של שטחי משרדים. בשלב הראשון ייבנו המגדלים בני 24 הקומות. ארבעת המגדלים מוקמים כאמור מעל המתחם המסחרי 'מול החוף וילג' המשתרע על פני 40,000 מ"ר בנוי של שטחי מסחר פעיל בסגנון הכולל מעל 100 חנויות ו-25 מסעדות ובנוסף 1,800 מקומות חניה.

שלוחות רפאל הוקמו בשנים האחרונות גם בתל אביב, בבאר שבע, בשלומי ובירושלים והן מצטרפות למכון דוד בקריות, מכון לשם בגוש שגב ולפארק תעשיות משגב.
 
שיר סלומון, סמנכ"לית שיווק אמירי זכרון יעקב: "אנו מברכים את חברת רפאל בהחלטתה להצטרף לפרויקט UNITOWERS ולמתחם העסקים המתפתח. מדובר בחברה המעסיקה אלפי עובדים ברחבי הארץ אשר בוחרת בקפידה את מיקומי מרכזי הפיתוח שלה.

"העובדה שבחרה בחדרה להקים שלוחה נוספת, מבססת את מעמדה של העיר ומתחמי העסקים והמסחר שלה כבעלי מיקום אסטרטגי בשל קרבתם לצירים מרכזיים ואמצעי הסעת המונים כדוגמת רכבת ישראל וכביש החוף. מתחם 'מול החוף וילג' ופרויקט UNITOWERS עונים על הצרכים הללו ומאפשרים לעובדים ולחברות המעסיקות גמישות רבה והעלאת האטרקטיביות של מקום העבודה".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מול החוף וילג'רפאל מערכות לחימה מתקדמותחדרהאמירי זכרון יעקבUNITOWERS
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...