האחים דוניץ בוחנת מחיקה של אלעד מגורים מהבורסה

החברה מעוניינת לבצע רכש חליפין של סדרת האג"ח הקיימת של אלעד מגורים לסדרה חדשה, שתנאיה עדיין לא ברורים, ובכך למחוק את החברה הבת מהבורסה. שווי סדרת האג"ח הקיימת הוא 114 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל האחים דוניץ, רונן יפו (סיוון פרג')מנכ"ל האחים דוניץ, רונן יפו (סיוון פרג')

האחים דוניץ הודיעה היום (ג') לבורסה שהיא בוחנת אפשרות להציע למחזיקי האג"ח הקיימות של אלעד ישראל מגורים החדשה בע"מ, חברה בת בבעלות ושליטה מלאה של החברה, אג"ח מסדרה חדשה שתנפיק החברה בהיקף זהה. האג"ח החדשות יירשמו למסחר בבורסה בתל אביב, תמורת האג"ח הקיימות, בדרך של הצעת רכש חליפין. אלעד מחזיקה בסדרת אג"ח קונצרניות בשווי 114 מיליון שקל, נכון להיום, שמועד הפירעון שלהן הוא 31 בדצמבר 2023.

בכפוף להשלמת הצעת רכש החליפין, האג"ח של אלעד מגורים יימחקו מהרישום למסחר בבורסה, ואלעד מגורים תחדל מלהיות חברה עם אג"ח נסחרות ותאגיד מדווח. נכון למועד הדיווח, מועד ההצעה ותנאי האג"ח שיוצעו במסגרת הצעת רכש החליפין עדיין לא נקבעו סופית, והחברה לא מתחייבת לפעול להצעת האג"ח של החברה כאמור או להתחייב לגבי תנאיהן. 

דוניץ הבהירה גם כי השלמת הצעת רכש החליפין כפופה לכל האישורים הנדרשים על פי דין, ובכלל זה, אישור בית המשפט בהתאם לסעיף 350 לחוק החברות (העוסק בפשרה של חברה עם נושיה), אישור דירקטוריון החברה (לרבות בקשר עם תנאי ומבנה ההצעה ולרבות בקשר עם פרסום דו"ח הצעת המדף) ואישור האורגנים המוסמכים באלעד מגורים, אישור אסיפת מחזיקי האג"ח של אלעד מגורים, אישור הבורסה לרישום למסחר של האג"ח ואישור רשות המסים.

ביוני האחרון רכשה דוניץ כ-64% ממניות אלעד מגורים מקרן JTLV2 תמורת כ-666 מיליון שקל. הרכישה נעשתה לאחר משא ומתן שנמשך כשנה.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:האחים דוניץאלעד מגורים החדשהסדרת אג"ח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...