י.ח דמרי, אקרו ורייסדור זכו במכרז דירה להשכיר בסירקין פ"ת תמורת 226 מ' שקל

י.ח דמרי זכו במתחם של 339 יח"ד, מסחר ותעסוקה בכ-118 מיליון שקל; אקרו זכתה במתחם של 174 יח"ד בכ-37 מיליון שקל; רייסדור זכו במתחם של 228 יח"ד, מסחר ותעסוקה תמורת כ-71 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר (רמי חכם)ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר (רמי חכם)

החברה הממשלתית ״ דירה להשכיר ״ ורשות מקרקעי ישראל הודיעו על השלמתו של מכרז בעיר פתח תקוה. זהו הפרויקט הראשון לשכירות ארוכת טווח שיוקם בפתח תקוה. 

המכרז הוא בשטח של 30.6 דונם הכוללים 741 יח"ד להשכרה ל- 20 שנה. 50% מסה"כ יחידות הדיור להשכרה יושכרו במחיר מופחת של 20%. המכרז חולק ל-3 מתחמים: מתחם של 228 יח"ד ושטחי מסחר ותעסוקה, מתחם של 339 יח"ד ושטחי מסחר ותעסוקה ומתחם של 174 יח"ד. התוכנית ממוקמת בתחום מחנה סירקין שפונה והשטח ממערב לו עד לשכונות יוספטל וקריית אלון. התוכנית מייעדת את השטח לשימושים מעורבים הכוללים כ-8500 יח"ד וכ-300,000 מ"ר למסחר ותעסוקה. 

  • י.ח דמרי זכו במתחם של 339 יח"ד + מסחר ותעסוקה בסכום של כ-118 מיליון שקל כולל פיתוח ומע"מ; סה"כ כ-350 אלף שקל ליח"ד. זהו הפרויקט הראשון של י.ח דמרי במסגרת דירה להשכיר ; קבוצת אקרו זכתה במתחם של 174 יח"ד בסכום של כ-37 מיליון שקל כולל פיתוח ומע"מ; סה"כ כ-200 אלף ש"ח ליח"ד; רייסדור זכו במתחם של 228 יח"ד + מסחר ותעסוקה בסכום של כ-71 מיליון שקל כולל פיתוח ומע"מ; סה"כ כ-300 אלף שקל ליח"ד.

ב- 2021 וב- 2022 שיווקה דירה להשכיר כ- 13,000 יחידות דיור. סה"כ פרושים כ- 80 פרויקטים שלה ברחבי הארץ, באזורי ביקוש ובערים באזורי הפריפריה. בין הפרויקטים ששווקו בשנתיים האחרונות: רכסים, שדרות, קרית גת, אופקים, נהריה, כרמיאל, נוף הגליל, אילת, אשקלון ויוקנעם. 

שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף: ״אני מברך את הזוכה ושמח עבור הזוגות הצעירים שיזכו לקורת גג במחיר ריאלי ולטווח ארוך. אנו פועלים למתן מענה הוליסטי כאשר שכירות ארוכת טווח היא כלי חשוב במאבק להורדת מחירי הדיור, מחירי השכירות, וצמצום המחסור בדירות״.

לדברי ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר : "ברכות לזוכים ולעיריית פתח תקוה על חלקם במהפכת הדיור להשכרה ארוכת הטווח בישראל. דירה להשכיר, יחד עם רמ״י, סיימו את שנת 2021 ו- 2022 עם היקפים שיווקים חסרי תקדים של דיור להשכרה ארוכת טווח, ואנחנו שמחים לפתוח את שנת 2023 עם אלפי יח"ד שבתהליך שיווק. הדיור להשכרה ארוכת טווח הוא פתרון דיור הכרחי וחיוני גם בישראל, ובהינתן פתרון אטרקטיבי זה ומסה משמעותית של שיווקים, הוא מהווה וימשיך להוות אלטרנטיבה ראויה לציבור שוכרי הדירות בישראל במרכז ובערים באזורי הפריפריה. נמשיך לפעול גם ב- 2023 להגדלת היצע הדירות להשכרה ארוכת טווח, על מנת לספק למשקי הבית הגרים בשכירות והכורעים תחת נטל עלויות המחייה, פתרון דיור ארוך טווח יציב וודאי בתנאים ובמחירים."

זיו יעקובי, מנכ"ל קבוצת אקרו : "אנו שמחים להודיע על עסקה משמעותית נוספת בשוק הדיור למגורים להשכרה, תחום חדש בפעילות הקבוצה עליו הכרזנו רק לאחרונה. תנאי השוק בעת הנוכחית מאפשרים לרכוש קרקעות במחירים שלא היו נהוגים בעבר, וכך הצלחנו, בפרק זמן מהיר, לזכות באפשרות ליזום שני פרויקטים משמעותיים בהיקף של למעלה מ-400 יחידות דיור במיקומים מרכזיים. אנו שמחים לקחת חלק במגמה הולכת וגוברת אשר תיטיב עם הציבור ותסייע במשבר הדיור באמצעות הגדלת היצע משמעותי של דיור איכותי להשכרה לטווח ארוך בלב אזורי הביקוש"

יקי רייסנר, בעלים ומנכ"ל רייסדור: "הזכייה במכרז זה מצטרפת לזכיות רבות נוספות ברבעון האחרון ולעסקאות שביצעה החברה בתקופה האחרונה. בנוסף לזכייה זו, אנו בונים כיום דיור להשכרה ארוכת טווח בשדרות, בבית שמש בירושלים ובראש העין ובכך ממשיכים לחזק את איזורי הביקוש במרכז ולאפשר לציבור הישראלי פרוייקטי נדל"ן איכותיים העומדים בסטנדרטים גבוהים".

יגאל דמרי, בעלים של חברת י.ח דמרי: "זהו הפרויקט הראשון של החברה במסגרת מכרז של דירה להשכיר ואנו מצפים לצאת לדרך בהקדם. לחברה מאות יחידות נוספות להשכרה ברחבי ישראל  , החברה רואה ערך רב בפרוייקטי שכירות ארוכת טווח אשר מסייעים לזוגות צעירים ולמשפחות בפתרון דיור איכותי ויציב לאורך זמן. אנחנו ממשיכים להרחיב את פעילותנו ולהגדיל את מלאי הדירות בכל הארץ, כולל באזורי הביקוש".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:י.ח דמרידירה להשכירענבל דודזיו יעקוביאקרורייסדור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...