אחרי 15 שנה: השמאי הראשי של בנק לאומי פורש מתפקידו

רון מזור, ששימש לפני כן שמאי ראשי של בנק משכן, שמוזג לתוך הפועלים, יפתח משרד שמאים עצמאי שימוקם במודיעין וביפו ויתן שירותים בכל הארץ. בין השאר, יעסוק משרדו גם בבחינת כדאיות וכלכליות של פרויקטים יזמיים

שיתוף הכתבה
רון מזור (מרסלו)רון מזור (מרסלו)

השמאי הראשי של בנק לאומי, רון מזור, עוזב את תפקידו בבנק לאומי ופותח משרד שמאים עצמאי. מזור (50) גר ברעות, בעל תואר שני במינהל עסקים MBA עם התמחות במימון נדל"ן, מטעם האוניברסיטה העברית. הוא גם בוגר לימודי שמאות וניהול מקרקעין באוניברסיטת תל אביב. מזור עבד ב-15 השנים האחרונות בבנק לאומי וכיהן כשמאי הראשי של הבנק. לפני זה עבד כשמאי ראשי בבנק משכן, שמוזג לתוך בנק הפועלים.

כאמור, מזור יפתח משרד שמאים עצמאי, שימוקם במודיעין וביפו ויתן שירותים בכל הארץ, ויעבוד עם כלל המערכת המימונית הבנקאית כפלטפורמה גם לדברים אחרים בתחום השמאות, כמו היטלי השבחה ורשות מקרקעי ישראל (רמ"י). מלבד זה, בשל ניסיונו הרב במימון פרויקטים, יעסוק משרדו החדש גם בבחינת כדאיות וכלכליות של פרויקטים יזמיים לחברות רלוונטיות.

מזור אמר כי, "השבוע אני סוגר פרק משמעותי מאוד בחיים ומתחיל בכתיבת פרק חדש. פרק של דרך עצמאית שאליה אני יוצא עם ארגז כלים עמוס בכלים שקיבלתי מבנק לאומי. אני נשאר מחובר לבנק שהיה בשבילי בית חם ועוטף במשך שנים, ומגייס את כל יכולתי כדי לסייע, לייעץ ולהוביל להצלחה גם את לקוחותיי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רון מזורבנק לאומימשרד שמאים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...