מ-CAL להלוואות דיור: עדי ניניו מונה למנכ"ל אלדר משכנתאות

ניניו, לשעבר מנהל מחלקת פעילות חוץ-בנקאית ב-CAL, מונה למנכ"ל חברת המשכנתאות החדשה של אלדר. במסגרת תפקידו יוביל ניניו את אסטרטגיית הצמיחה והחדירה של חברת המשכנתאות

שיתוף הכתבה
עדי ניניו, מנכ"ל אלדר משכנתאות (רפי דלויה)עדי ניניו, מנכ"ל אלדר משכנתאות (רפי דלויה)

עדי ניניו, לשעבר מנהל מחלקת פעילות חוץ-בנקאית ב-CAL, מונה למנכ"ל אלדר משכנתאות מבית קבוצת הנדל"ן  אלדר. ניניו שימש בשורת תפקידים נוספים בחברת CAL, והוא בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול מטעם המכללה למנהל. במסגרת תפקידו יוביל ניניו  את אסטרטגיית הצמיחה והחדירה של אלדר משכנתאות.

קבוצת אלדרנכנסה לתחום ייעוץ המשכנתאות בינואר וצפויה להעניק שירותים בתחומי ייעוץ משכנתה לרכישת דירה (ראשונה/ משפרי דיור/ משקיעים), מיחזור משכנתה, הלוואה לגיל הזהב, משכנתא לרכישת נכס מסחרי (משרד/ חנות) ומשכנתה לבנייה עצמית. החברה צפויה גם להפעיל מערך ייעוץ בפרישה ארצית לצד מרכז שירות. 

עמיר שאלתיאל, יו"ר קבוצת אלדר , מסר: "אני שמח להודיע על מינויו של עדי ניניו למנכ"ל אלדר משכנתאות, חברה שתעשה מהפכה אמיתית בתחום הייעוץ ותוביל את השינויים המרכזיים בענף בשנים הקרובות. הניסיון הרב שעדי מביא עמו בתחומי הניהול האשראי והפיננסים, יתרום להמשך הצמיחה וחיזוק ביצועי החברה ולהשגת היעדים העסקיים אותם הצבנו. אלדר משכנתאות הולכת לשנות את עולם ייעוץ המשכנתאות בישראל מקצה לקצה ולעשות סדר באחד התחומים הפרוצים ביותר שקיימים כאן על אף החשיבות הקריטית של התחום".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמיר שאלתיאלאלדרעדי ניניואלדר משכנתאות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...