גשם החזקות מכרה 5,500 מ"ר למסחר בקריית מוצקין תמורת 120 מיליון שקל

השטח שנמכר הוא קומת מסחר שהיא חלק מפרויקט Square קריית מוצקין. עוד כולל הפרויקט 20 אלף מ"ר של שטחי משרדים. שכונת משכנות אמנים החדשה, שבה שוכן הפרויקט, ממוקמת במתחם כורדני, והיא עתידה להכפיל את עצמה בשנים הקרובות ל-6,000 יחידות דיור

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט Square קריית מוצקין (סטודיו LUMO)הדמיה של פרויקט Square קריית מוצקין (סטודיו LUMO)

גשם החזקות הודיעה היום (ג') על עסקה גדולה בקריית מוצקין, שבמסגרתה מכרה קומת מסחר בשטח של כ-5,500 מ״ר תמורת כ-120 מיליון שקל לחברה ששמה לא פורסם. המתחם החדש שבו מוקם פרויקט קריית מוצקין נמצא בשכונת משכנות אמנים החדשה, בסמוך לשכונת נווה גנים. בשכונה, שנמצאת בתוך מתחם כורדני, יש כיום כ-3,500 יחידות דיור, והיא עתידה כמעט להכפיל את עצמה בשנים הקרובות, לכ-6,000 יחידות דיור.

פרויקט Square קריית מוצקין נמצא בשלבים מתקדמים של ביצוע, והוא כולל מרכז בשטח של 25.5 אלף מ"ר שישתרעו על חמש קומות. הקומה הראשונה תהיה בגודל של 5,500 מ"ר ותשמש למסחר, ובארבע הקומות הנותרות ייבנו משרדים בהיקף של 20 אלף מ"ר – עד כ-40 משרדים בקומה בגודל ממוצע של60  מ"ר.

במכרז עצמו זכתה גשם החזקות ב-2021, לאחר שלושה מכרזים קודמים שבהם נכלל המתחם, שהסתיימו ללא הכרעה. במכרז הרביעי של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) זכתה חברה בת של גשם החזקות - גשם למשתכן, במגרש. בניגוד למכרזים הקודמים, שהסתיימו כאמור ללא רוכש, הפעם המגרש שווק בלי שטחים נוספים במתחם. מתחם כורדני שימש בעבר בסיס צבאי, עד שבשנים האחרונות פונה באופן סופי. שטח המתחם כולו הוא כ-900 דונם.

המשנה למנכ״ל גשם, עו״ד יוסי סבג, מסר כי, ״זה הפרויקט השני שאנו בונים בעיר, לאחר שמסרנו את מגדל המגורים סי טאוור שכלל113  יחידות דיור. מתחם Square הוא פרויקט משלים למתחם האורבני של השכונה, ויהווה מוקד משיכה חדשני ומרכזי לאזור״.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גשם החזקותגשם למשתכןקריית מוצקיןיוסי סבגמתחם כורדני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...