סלע קפיטל נדל"ן רכשה 50% מנכס מניב ברמלה ב-21 מיליון שקל

הנכס יניב לחברה NOI שנתי של כ-1.67מיליון שקל המהווה שיעור תשואה ברוטו של כ-7.25% • הוא סמוך למרכז "רמלוד" ברמלה שבו סלע קפיטל מחזיקה ב-50%

שיתוף הכתבה
מימין שמואל סלבין וגדי אליקםמימין שמואל סלבין וגדי אליקם

קרן הריט סלע קפיטל נדל"ן בניהולם של שמואל סלבין וגדי אליקם רכשה את הזכויות (50%) בנכס נדל"ן מניב ברמלה תמורת 21 מיליון שקל פלוס מע"מ. תשלום התמורה והשלמת העסקה צפויים להתבצע בימים הקרובים, כך דיווחה הקרן לבורסה בת"א. הרווח התפעולי הנקי השנתי מהנכס (NOI) במועד השלמת האיכלוס צפוי להסתכם בכ-1.67מיליון שקל (חלק החברה), המהווה שיעור תשואה ברוטו של כ-7.25%.

סלע קפיטל דיווחה כי בניית הנכס ברמלה הושלמה לאחרונה, והוא נמצא בשלבי איכלוס מתקדמים. הנכס סמוך למרכז "רמלוד" ברחוב אדרת משה 4 ברמלה שבו סלע קפיטל רכשה 50% בשנת 2015 והוא בתפוסה מלאה.

מדובר בנכס המיועד למסחר בשטח כולל של 4,800 מ"ר, עם כ-100 מקומות חניה. הקרן תשקיע עוד 2 מיליון שקל להתאמת הנכס לצורך השלמת האיכלוס. בגין הרכישה סלע קפיטל צפויה לשלם מס רכישה והוצאות עסקה נלוות בסך של כ-3.1 מיליון שקל. הקרן מימנה את העסקה באמצעות ניצול קווי אשראי העומדים לרשותה. 

סלע קפיטל הוקמה לפני 11 שנים והיא משקיעה בנדל"ן מניב. הקרן הצהירה בעבר שהיא מחויבת לחלק למשקיעיה דיבידנד של 90% לפחות מהכנסותיה. בדיווח הנוכחי הקרן מוסרת כי רכישת הנכס אינה משפיעה על מעמדה כקרן להשקעות במקרקעין.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מס רכישהסלע קפיטל נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...