התב"ע הופקדה: בוני התיכון תקים 480 דירות בפרויקט התחדשות ביבנה

במסגרת התוכנית, ייהרסו 96 יחידות דיור, וייבנו גם כ-2,000 מ"ר למסחר ו-480 מ"ר לגני ילדים. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הוא כמיליארד שקל. התוכנית הופקדה על ידי הוועדה המקומית, שביבנה היא ועדה עצמאית מוסמכת, ללא צורך באישור המחוזית

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט ההתחדשות ביבנה (Evolve Media)הדמיה של פרויקט ההתחדשות ביבנה (Evolve Media)

בוני התיכון דיווחה הבוקר (ג') שהוועדה המקומית לתכנון ובנייה יבנה החליטה להפקיד בתנאים את התב"ע שהגישה בוני התיכון, לפרויקט התחדשות עירונית ברחוב דואני בעיר. על פי התוכנית, החברה תפנה ותהרוס 12 מבני מגורים טוריים ישנים, הכוללים 96 יחידות דיור, ותקים שמונה בנייני מגורים חדשים בני 19-16 קומות, שיכללו כ-480 יחידות דיור, כ-2,000 מ"ר מסחר וכ-480 מ"ר לבניית גני ילדים. על פי הערכות החברה, היקף ההכנסות הצפוי מפרויקט זה הוא כמיליארד שקל (כולל מע"מ).

החברה החלה להחתים את הדיירים על הסכם פינוי בינוי במאי 2020, ועד למועד הדיווח חתמו כ-69% מבעלי הזכויות במתחם. בוני הבהירה בהודעה כי הוועדה המקומית היא ועדה עצמאית מוסמכת, ואישור התוכנית נמצא בסמכותה, ללא צורך באישור הוועדה המחוזית.  

בוני התיכון , שבשליטת עמי פרץ המכהן כדירקטור וכמנכ"ל, הוקמה ב-1985 ועוסקת בייזום, תכנון והקמת פרויקטים למגורים בישראל. נכון להיום, מקדמת החברה ייזום, בנייה ושיווק של 2,177 יחידות דיור בשישה פרויקטים למגורים במודיעין, קריית אונו, תל אביב, אשקלון, באר יעקב ויבנה. וכן ייזום של 58 פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ ותמ"א 38/2 בתל אביב, בהיקף יותר מ-23 אלף יחידות דיור.

מנכ"ל בוני התיכוןהתחדשות עירונית , עו"ד רן מלאך, מסר כי, "הפרויקט ישדרג את הרחוב המרכזי בעיר ויכניס בו חיים עירוניים, יחד עם הוספת שטחים ירוקים, שטחי ציבור בנויים וחניות, לרווחת התושבים ויביא לחידוש הליבה האיכותית של יבנה".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בוני התיכון התחדשות עירוניתעמי פרץרן מלאךיבנהבוני התיכון התחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...