אינטרגמא בוחנת את רכישת השליטה במצלאוי ומלווה לה 60 מיליון שקל

חברת ההשקעות הלוותה לסמי מצלאוי את הסכום לרכישת מניות מהשותף, אליהו קנפלר, המחזיק ב-32% מהחברה. החברה בוחנת אפשרות לכך שסכום ההלוואה ישמש לרכישת שליטה משותפת

שיתוף הכתבה
סמי מצלאוי (יח"צ)סמי מצלאוי (יח"צ)

חברת ההשקעות אינטרגמא מלווה לסמי מצלאוי 60 מיליון שקל לרכישת מניות מהשותף, שלו, אליהו קנפלר, ובוחנת את רכישת השליטה בחברה. כך על פי דיווחי שתי החברות אתמול (ב') לבורסה. נכון למועד ההודעה, מחזיק מצלאוי ב-45% מהחברה. על פי ההסכם, ב-23 באפריל תעמיד אינטרגמא את ההלוואה, כאמור על סך 60 מיליון שקל, ומ-1 ביוני תישא ההלוואה ריבית שנתית בשיעור 6%. פירעון ההלוואה הוא ב-30 בנובמבר השנה בתשלום אחד, כולל הריבית.

ההלוואה משמשת לקניית חלקו של בעל המניות הנוסף במצלאוי, קנפלר, המחזיק ב-32% מהחברה. על פי ההסכם, מרבית מניותיו של סמי מצלאוי ישועבדו להבטחת ההלוואה.

סמי מצלאוי  ואינטרגמא מדווחים גם שהם בוחנים אפשרות לביצוע עסקה, שלפיה אינטרגמא תרכוש מסמי מצלוואי מניות של החברה ותתקשר בהסכם שליטה משותפת עמו. במסגרת זו התחייב מצלאוי שלא לנהל משא ומתן עם צד שלישי למכירת מניות החברה עד 31 במאי. אם המגעים והמו"מ בין הצדדים יושלמו בהצלחה, אזי סכום קרן ההלוואה והריבית בגינה ייחשבו תמורה בגין מניות של החברה שיירכשו, והיתרה תיפרע באופן מיידי על ידי סמי מצלאוי.

על פי דיווחים מינואר האחרון, מצלאוי ירכוש את חלקו של קנפלר תמורת 125 מיליון שקל. 62 מיליון שקל בשלב ראשון, כך שחלקו של סמי יעלה ל-78%, ובפרמיה של 68% על שווי השוק של החברה, שהוא כיום 251.23 מיליון שקל, זאת לאחר סכסוך ממושך, מאז הצטרף קנפלר לחברה ב-2016. לפי המתווה, מצלואי ירכוש את כל מניות קנפלר בתוך שנתיים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סמי מצלאוימצלאויאינטרגמאאליהו קנפלר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...