לוינסקי-עופר קיבלה היתר בנייה לפרויקט תמ"א 38/2 ברמת גן

הפרויקט ברחוב המכבי כולל שני בניינים חדשים ו-42 דירות • הדיירים פונו מדירותיהם • ליווי פיננסי - בנק ירושלים וכלל ביטוח; מימון חוץ בנקאי מקרן וולת'סטון

שיתוף הכתבה
יוסי לוינסקייוסי לוינסקי

חברת הנדל"ן הציבורית לוינסקי-עופר שבשליטת יוסי לוינסקי ועופר ארביב דיווחה לבורסה בתל-אביב כי קיבלה היתר בנייה לפרויקט ההתחדשות העירונית שלה ברחוב המכבי 6 ו-8 ברמת-גן. הפרויקט כולל הריסה של שני בניינים קיימים עם 18 יחידות דיור ובנייה של שני בניינים חדשים שבהם 42 יחידות דיור חדשות.

החברה מוסרת בדיווח כי כל הדיירים בבניינים הקיימים בפרויקט כבר פונו מדירותיהם, וכי נכון להיות החברה שיווקה כבר כ-20% מסך היחידות המיועדות לשיווק בפרויקט שיבוצע במסגרת תוכנית תמ"א 38/2

פרויקט "המכבי" ברמת גן יבוצע בליווי פיננסי של בנק ירושלים וערבויות חוק המכר יינתנו ע"י כלל חברה לביטוח, וכן במימון חוץ בנקאי שיינתן לה ע"י קרן וולת'סטון - קרן חוץ בנקאית המעמידה אשראי לפרויקטים נדל"ניים. החברה התקשרה עם הקרן באוקטובר האחרון לצורך קבלת הלוואה בסך כולל של 9 מיליון שקל למימון הפרויקט, בשתי פעימות ובריבית דו-ספרתית שנתית של 10%. 

מלבד פרויקט "המכבי", לוינסקי עופר תקבל מימון מקרן וולת'סטון בתנאים דומים גם לפרויקט תמ"א 38/2 שהיא מבצעת ברחוב הנשיא 16-18 גם כן ברמת גן, הכולל בניית שני בניינים ו-53 דירות חדשות. ההלוואה הזו היא בסך כולל של 10.6 מיליון שקל.

בשני המקרים הריבית של החוב החוץ-בנקאי תשולם רק עם פירעון הקרן ולא תחול ריבית דריבית על ריבית צבורה. בנוסף, תקבל וולת'סטון דמי ייזום ופיקוח בשיעור של 15% מרווחי הפרויקט, "שיקבעו על פי דו"ח שמאי הבנק המלווה בתום ביצוע הפרויקט". בנוסף לדמי הייזום והפיקוח, תשולם לקרן עמלת ביצוע פעולות בסך של 250 אלף שקל. לצורך חישוב רווחי הפרויקט, הריבית ועמלת ביצוע הפעולות יוכרו כהוצאה.

לוינסקי-עופר עוסקת בנדל"ן למגורים - יזמות פרטית וכן התחדשות עירונית , והיא מבצעת את הפרויקטים שהיא יוזמת. החברה בנתה אלפי יחידות דיור בערים תל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, קריית מלאכי ועוד, ויש לה עוד מאות יחידות דיור בשיווק.

מניית החברה נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של 90 מיליון שקל. מתחילת 2018 ועד סוף הרבעון השלישי החברה רשמה הכנסות בהיקף כולל של 159 מיליון שקל,  עלייה של 34% לעומת שלושת הרבעונים הראשונים של 2017, ורווח נקי בהיקף 6 מיליון שקל – פי 2 מהתקופה המקבילה בשנת 2017.  

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן

אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהבורסה בתל אביביחידות דיור חדשותיוסי לוינסקיהיתר בנייהלוינסקי-עופרעופר ארביבתמ"א 38/2
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...