לקידום בנייה מודולרית: שתי חברות זכו במענק של 11 מיליון שקל ממשרד השיכון

 "ישראמרין" ו"מודולארט טכנולוגיות בנייה" זכו במענק מיוחד שנועד לקדם בישראל את שיטת הבנייה המודולרית, שמבוצעת במספר מדינות מתקדמות בעולם וע"פ מחקרים חוסכת בכח אדם, מגבירה בטיחות ומצמצמת פסולת

שיתוף הכתבה
(שאטרסטוק) (שאטרסטוק)

מענק בשווי 11 מיליון שקל: משרד הבינוי והשיכון ורשות החדשנות הכריזו על הזוכים בקול קורא ראשון מסוגו שנועד לקדם את שיטת הבנייה המודולרית כמרכיב רחב היקף ומשמעותי בתהליכי הבינוי בישראל. הקול הקורא הוכרז בספטמבר האחרון ועם סיום הליך הבדיקה נבחרו הצעותיהן של חברת "ישראמרין" מקבוצת י.ח דמרי" וחברת "מודולארט טכנולוגיות בנייה". 

חברות אלו יזכו למענק כספי, בסכום כולל של כ-11 מיליון שקל,  לטובת קידום ענף הבנייה ליישום שיטת הבנייה המודולרית בבנייה רוויה למגורים. החברות יקימו מבני מגורים באמצעות השיטה תוך שילוב הגוף המוסמך לבדיקה ולאישור שיטות בנייה חדשות בטכניון, בכדי להדגים את תועלות השיטה המודולרית ולהוכיח היתכנותה בישראל. 

שיטה זו מבוצעת במספר מדינות מתקדמות בעולם, כאשר במקביל מחקרים מובילים המפרטים את יתרונות השיטה מצביעים על קיצור משך הביצוע בעשרות אחוזים, חיסכון בכוח אדם והעלאת פריון העבודה, שיפור איכות הבנייה, הגברת הבטיחות באתרי הבנייה, צמצום פסולת הבנייה והנעת ענף הבנייה לעבר תהליכי ייצור המשלבים דיגיטציה, רובוטיקה ואוטומציה. 

יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון , אמר כי " משרד הבינוי והשיכון רואה בקידום חדשנות בענף הבנייה אמצעי משמעותי להתמודדות עם אתגרי הדיור. אני מאמין כי הטמעה של שיטות חדשניות בענף הבניה תאפשר התפתחות והתייעלות בענף, ובמקביל תביא להגדלת הפריון, קיצור זמני העבודה ושיפור איכות התכנון והביצוע. אני מאחל בהצלחה לחברות הזוכות ובטוח שזוהי רק ההתחלה של השיטה המודולרית בישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:י.ח דמריענף הבנייהבנייה מודולריתמשרד הבינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...