אחרי עשור: צחי כץ מסיים את תפקידו כמהנדס העיר מודיעין

עם זאת, צפוי כץ להישאר בשלב זה בתפקיד יו"ר איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים. במהלך כהונתו הוביל כץ את תוכנית המתאר החדשה לעיר ואת תכנון והקמת המע"ר העירוני. עיריית מודיעין פרסמה מכרז לאיתור מחליפו בתפקיד

שיתוף הכתבה
מהנדס העיר מודיעין צחי כץ (יח"צ)מהנדס העיר מודיעין צחי כץ (יח"צ)

האדריכל צחי כץ צפוי לסיים את תפקידו כמהנדס העיר מודיעין-מכבים-רעות בחודש יולי הקרוב. כץ, שמסכם 17 שנה בשירות הציבורי, מתוכן 10 כמהנדס העיר, ימשיך בשלב זה  לשמש כיו"ר איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים. מכרז לתפקיד מהנדס העיר פורסם על ידי עיריית מודיעין-מכבים-רעות.

בעשור שבו שימש כמהנדס עיר, כץ ליווה את התכנון והביצוע של מרכז העסקים (המע"ר) של מודיעין והיה אחראי להובלת תכנית המתאר של העיר, הקובעת את אופני התפתחותה עד לשנת 2040.

בעברו עבד כץ כאדריכל בחברת 'רכס אשכול אדריכלים' בירושלים ובחברת Smith Group Inc. בארה"ב. בחזרתו ארצה השתלב כמנהל תכנון בחברת ניהול הפרויקטים "יורם גדיש" ולאחר מכן מונה למנהל אגף רישוי ופיקוח על הבנייה בעיריית ירושלים, ואף שימש כנציג העירייה באונסק"ו בכל הקשור לאתרי מורשת עולמית. מאז 2013 הוא מכהן כמהנדס העיר מודיעין. 

לדברי כץ, "הייתה לי הזכות להשתלב בעיריית מודיעין כמהנדס העיר בתקופה של פיתוח משמעותי, בה העיר נפרדה ממשרד השיכון שהקים את העיר והחלה לפעול באופן עצמאי לתכנון עתידה ושגשוגה".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צחי כץעיריית מודיעין-מכבים-רעותאיגוד מהנדסי ואדריכלי הערים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...