ליאת דנינו חוזרת לאלמוגים: תמונה למשנה למנכ"ל

דנינו מילאה בשנים האחרונות שורה של תפקידים ניהוליים בכירים, וחוזרת לאלמוגים לאחר שבתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת שיכון ובינוי. בעבר שימשה כסמנכ"לית גם באפריקה ישראל מגורים ובקרדן

שיתוף הכתבה
ליאת דנינו, משנה למנכ"ל אלמוגים (לילך רז)ליאת דנינו, משנה למנכ"ל אלמוגים (לילך רז)

ליאת דנינו תמונה לתפקיד משנה למנכ"ל אלמוגים , וכן תנהל את תחום השיווק והמכירות בחברה. כך הודיעה היום (ג') החברה, שבראשה עומדת המנכ"לית מיכל גור.

דנינו מילאה בשנים האחרונות שורה של תפקידים ניהוליים בכירים ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת שיכון ובינוי . לפני כן דנינו כיהנה כסמנכ"לית שיווק ומכירות של חברת אלמוגים במשך כ-3 שנים, והייתה אחראית לשיווק ומכירת הדירות בחברה, בשנה האחרונה בתפקיד זה מכרה אלמוגים כמות שיא של  244 יח"ד, בהיקף של 400 מיליון שקל. לפני כן שימשה דנינו כסמנכ"לית שיווק ומכירות באפריקה ישראל מגורים, בחברת הנדל"ן קרדן וכחברת הנהלה במועדון "חבר" צרכנות שבו ניהלה את חטיבת הנדל"ן והרכב. טרם הצטרפותה ל"חבר", שימשה דנינו כמנכ"לית  ב"אמבסדור".

כמו כן, דנינו היא בעלת תואר בוגר בפילוסופיה וספרות באוניברסיטת בר אילן, ותואר מוסמך במנהל עסקים.

לדברי מריו זוזל, יו"ר הדירקטוריון ובעלים משותף באלמוגים: "הצטרפותה של ליאת דנינו להנהלת החברה תתרום להמשך צמיחתה של אלמוגים וביסוסה כאחת החברות הגדולות והמובילות בתחום הנדל"ן למגורים בישראל. לאלמוגים היקפי ביצוע ומכירות משמעותיים, צבר קרקעות מגוון, ופעילות ענפה בתחום ההתחדשות העירונית. היכרותה העמוקה עם החברה, הידע המקצועי וניסיונה הרב יסייעו להמשך פיתוח הפעילות העסקית של החברה ויצירת מנועי צמיחה חדשים בתקופה מאתגרת זו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ליאת דנינומיכל גורמריו זוזלאלמוגים החזקות התחדשות עירוניתשיכון ובינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...