חדשות הנדל"ן: מכללות צה"ל - לבירה; סבב מינויים בשיכון ובינוי

פרויקט הפינוי בינוי הראשון בקדימה-צורן יוצא לדרך • הח"כ לשעבר יפעת קריב בדירקטוריון חברת קנביס • החלה הקמת הבניין השלישי בפרויקט גרנד אביסרור בב"ש

שיתוף הכתבה
דידי פז דידי פז

הוועדה המחוזית ירושלים אישרה את העברתן של מכללות צה"ל לבירה – בהתאם להחלטת הממשלה. התוכנית, שהוגשה על ידי הרשות לפיתוח ירושלים, מתפרסת על פני שטח של 39 דונם בפאתיה הצפוניים של שכונת קריית מנחם, בסמוך למתחם "הכפר השבדי". מהוועדה נמסר כי מדובר בחטיבת שטח ציבורית בבעלות המדינה אשר חלה בה תוכנית מאושרת עבור מוסד ציבורי, וכי חלופה זו נבחרה כמיטבית, מתוך חלופות רבות שכללו היבטים תכנוניים, כלכליים, חברתיים, יישומיים וסביבתיים.

מה באמת קורה במקומות הנסתרים מן העין בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב? מערכת מרכז הנדל"ן בודקת מה עלה בגורלם של 300 אלף מ"ר שנמצאים עמוק בקומות התחתונות של הקומפלקס – אלפי מטרים רבועים שהבטיחו המון והפכו לגיהינום נדל"ני. 

חברת הכנסת לשעבר יפעת קריב מונתה לדירקטורית בחברת קנביט פארמסוטיקלס שבה משקיע ברק רוזן. קריב היא מנהלת ההתחדשות העירונית בחברת קנדה ישראל של רוזן, וכעת תשמש דירקטורית בחברה המשווקת ומשווקת קנביס רפואי. לפני כחודש פורסם כי רוזן עומד בראש קבוצת משקיעים המקדמת השקעה של 24 מיליון שקל בחברה – ולאחרונה עוד ועוד גורמים בעולם הנדל"ן פוזלים אל השוק המתפתח, שצפוי להניב רווחים גבוהים בעתיד.

האם כל מה שידענו על שוק הנדל"ן למגורים עומד להשתנות? האדריכל רפי רייש, מבכירי מינהל התכנון בעבר ומנכ"ל חברת SUITS כיום, מאמין שכן – וחושב שהרגולטור חייב לשנות את התנהלותו בדיוק בשל כך. רייש אמר את הדברים בפודקאסט "מגדל בבל" של מרכז הנדל"ן | להאזנה לחצו כאן

פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון בקדימה-צורן יוצא לדרך, זאת לאחר שהשבוע החלה הריסת המבנים הישנים במסגרת פרויקט שקידמה חברת TOP מקבוצת גדי מכלוף. במסגרת הפרויקט יוקמו 224 יחידת דיור חדשות בעשרה מבנים חדשים, במקום 72 יחידות דיור במבנים הישנים. שלב הריסת המבנים יצא לדרך רשמית ביום ראשון האחרון, במעמד שרת הבינוי והשיכון, יפעת שאשא ביטון.

החלה הקמת הבניין השלישי בפרויקט "גרנד אביסרור" של חברת אביסרור בשדרות טוביהו בבאר שבע. זהו הבניין השלישי מתוך ארבעה בפרויקט, וגם שלב השיווק שלו החל זה מכבר. פרויקט גרנד אביסרור תוכנן על ידי האדריכל סמי טיטו. בחזיתו תוקם טיילת באורך 120 מ', שתתחבר ל"גראנד קניון" בעיר, למתחם התחנה ולמתחם הסקייט-פארק העירוני. 

מינויים חדשים בשיכון ובינוי: דידי פז ימונה ל-COO (Chief Operating Officer) של הקבוצה. פז נמצא בקבוצה מאז 2013, ושימש עד כה כמנכ"ל נגב אנרגיה, הזכיינית בפרויקט תחנת הכוח התרמו־סולארית באשלים; ז'אן סממה מונה לתפקיד מנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה, חברת הבת של שיכון ובינוי. בעבר כיהן סממה כמנכ"ל חברת Petrotec AG, חברה ציבורית מקבוצת החברה לישראל, העוסקת בייצור ביודיזל. לאחר מכן היה שותף בתהליך מכירת השליטה בחברה לחברת REG האמריקאית, וכיהן כסמנכ"ל וכחבר הנהלה בכיר בחברה.


אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דידי פזחדשות הנדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...