חדשות הנדל"ן: לוחם ה-MMA מדליית אל כרמל יקבל חסות, מתחם משרדים ומסחר חדש בראשל"צ

בטירת כרמל הונחה אבן הפינה לפרויקט ענק של כחצי מיליארד שקלים שישתרע על כ-12 דונם ובו מתוכננים כ-50,000 מ"ר של משרדים ומסחר. חברת ברקת ציינה את העמדת המימון החוץ בנקאי - הכי גדול לפרויקט מגורים בישראל - לפרויקט המסקרן בכיכר המדינה בת"א. המרכז שיקצר הליכי הקמת מפעלי תעשייה יוצא לדרך ויושק בשבוע הבא בעכו

שיתוף הכתבה
לוחם ה-MMA שון פרו (סשה אנגל) לוחם ה-MMA שון פרו (סשה אנגל)

אנגלו סכסון תאמץ לוחם MMA מדליית אל כרמל 

אנגלו סכסון , רשת השיווק ותיווך הנדל"ן, חתמה לאחרונה על הסכם חסות עם שון פרו (23) מדליית אל כרמל, לוחם MMA בן העדה הדרוזית, שפרץ לאחרונה לרמה המקצוענית. פרו מחזיק במאזן בלתי מנוצח של ארבעה ניצחונות וללא הפסדים והיה אלוף ישראל מספר פעמים בג'ו ג'יטסו.

בצה"ל הוכר כספורטאי מצטיין. מכיוון שאין לספורט מעמד רשמי עדין בישראל, נאלץ להיאבק על ההכרה בצבא והוכר כספורטאי "ייחודי" כך שיוכל להמשיך להתחרות ולהתאמן. במקביל, שירת במנהל אוכלוסיות בבסיס מחווה אלון וסייע לחיילים בני מיעוטים להשתלב ולהתאקלם במסגרת הצבאית ובמהלך השירות העביר הרצאות לנספחים בכירים מחו"ל על העדה הדרוזית בישראל. 

לאחרונה החל להתאמן במחנות אימונים ובתחרויות בחו"ל  וזקוק לתמיכת ספונסרים כדי להתקדם ברמות הגבוהות ביותר. רשת התיווך הארצית אנגלו סכסון אימצה לאחרונה את שון ומעניקה לו חסות כספית שנתית.

"מאז שהייתי ילד שאפתי להצליח בענף והחלום הוא להיות אלוף עולם", אמר פרו. "דרושה עבודה קשה וריכוז רב כדי להתקדם בענף תחרותי שכזה, שנמצא במגמת עלייה בישראל ובעולם וזוכה לחשיפה גדולה מאוד. אני שמח על הקשר עם אנגלו סכסון שקיבלו אותי בזרועות פתוחות ותומכים בי בדרך להגשמת החלום". 

50 אלף מ"ר של משרדים ומסחר: הונחה אבן הפינה לפרויקט ענק בטירת כרמל 

חברת "שתית" הניחה את אבן הפינה של פרויקטTRE  של החברה בטירת כרמל. מדובר על הפרויקט הגדול ביותר שנעשה עד היום באזור בכלל ובטירת כרמל בפרט. היקף הפרויקט כחצי מיליארד שקלים. הקומפלקס ישתרע על כ-12 דונם, ב-3 מבנים, ובו מתוכננים כ-50,000 מ"ר של משרדים ומסחר.

חזית המסחר תפנה לכניסה לעיר, ותיתן מענה ללמעלה מ-30,000 תושבי העיר ועשרות אלפים נוספים מיישובי הסביבה. מתחם העסקים החדש ממוקם כקילומטר אחד מפארק מת"ם בחיפה, שעל דייריו נמנות החברות הבינלאומיות גוגל, אמזון, אפל, אינטל, אלביט, מייקרוסופט ועוד.

 הדמיה של הפרויקט בכניסה לטירת כרמל (TRE) הדמיה של הפרויקט בכניסה לטירת כרמל (TRE)

טקס הנחת אבן הפינה לפרויקט (דור אהרון) טקס הנחת אבן הפינה לפרויקט (דור אהרון)

שלום שטרית, מבעלי חברת "שתית" אמר בטקס: "את הבנייה בטירת כרמל, התחלנו לפני כ-20 שנה, עת בנינו בי"ס חדשני בעיר. בהמשך בנינו את הספרייה העירונית, את פרויקט "גלי שתית" , בנינו אגף במרכז לבריאות הנפש בעיר, אנחנו מקדמים בעיר מתחמי התחדשות עירונית ובנינו את מלון "קדם", כיום אנחנו גאים ושמחים להמשיך את הבניה בעיר, ולבנות פרויקט ייחודי.

"בכל שלב אמרו שאולי הפרויקטים שלנו גדולים על העיר, אבל האהבה שלנו לעיר והצמיחה שלה והאנשים שבונים את העיר ומאמינים בה מוכיחים שהעיר רק מתחדשת. אחרי שבנינו בעיר בתחומים שונים, הגיע עכשיו הזמן שנספק גם מקומות תעסוקה לעיר. אני רואה בעיני רוחי עוד 3 שנים מעל 5,000 איש באים לעבוד כאן, להתפרנס ולגור באזור. זה פרויקט הדגל, ושער הכניסה לטירת הכרמל. אבל הדבר החשוב לי ביותר הוא שאנחנו ממשיכים את בניית המפעל הציוני בעיר החשובה הזו", הוסיף שטרית.

כיכר המדינה: הועמד המימון החוץ בנקאי הכי גדול לפרויקט מגורים בישראל

חברת ברקת הציבורית, בניהולו של עדי גזית, חברה שמתעסקת במתן אשראי בענף הנדל"ן, קיימה אירוע בתל אביב לציון העמדת המימון לפרויקט האייקוני "מגדלי כיכר המדינה" אשר הקמתו החלה לאחרונה על ידי החברות אלקטרה ואשטרום. הגיעו לחגוג: איש העסקים ושותף בחברת ברקת, רוני בירם, רות לוי, מנהלת מערך האשראי העסקי במגדל, אריק רוט, מנהל מערך האשראי בכלל ביטוח ובכירים נוספים.

האירוע בתל אביב לציון העמדת המימון לפרויקט (מושיק ברין) האירוע בתל אביב לציון העמדת המימון לפרויקט (מושיק ברין)

באוקטובר האחרון העמידה חברת ברקת את הפעימה הראשונה למימון פרויקט כיכר המדינה, המימון החוץ בנקאי הגדול ביותר שניתן לפרויקט מגורים בישראל. מתוך סכום המימון של כ-2.05 מיליארד שקל, החלק הארי ממקורות המימון של ברקת לפרויקט הינו מחברות הביטוח מגדל וכלל, לטובת המימון של פרויקט כיכר המדינה.

במסגרת הפרויקט, מוקמים 3 מגדלי ספירלה יוקרתיים מזכוכית שיכללו כ-450 דירות, כל בניין ימנה כ-40 קומות מעל חניון תת-קרקעי לשימוש אישי (906 מקומות חניה),וחניון ציבורי בבעלות פרטית (720 מקומות חניה),פארק ושטח ציבורי, לרבות אגם מלאכותי, בשטח של כ-50 דונם. הפרויקט נבנה בכיכר המדינה ברחוב ה' באייר בתל אביב בשטח של 77.7 דונם. אדריכל הפרויקט הוא משרד אדריכלות אסקי מור סיון. 

החל אכלוסו של מתחם משרדים ומסחר חדש בראשון לציון  

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בראשון לציון העניקה לאחרונה למתחם המשרדים והמסחר "גיגיס" ברחוב ילדי טהרן 8 בראשון לציון, טופס 4 ואכלוסו החל. במתחם המשתרע על פני שטח של כ-13 דונם, הכולל כ-30,000 מ"ר של מסחר, מרפאות ומשרדים וכ-500 מקומות חניה, קבוצת שפונדר פדלון הקימה כ-8,700 מ"ר משרדים.

בית גיגיס בראשון לציון (סטודיו 84) בית גיגיס בראשון לציון (סטודיו 84)

המשרדים שהוקמו במתחם על ידי קבוצת שפונדר פדלון , הינם משרדים בגדלים של החל מכ-25 מ"ר ועד כ-150 מ"ר. זאת בהתאם למודל המיני-מקסי של החברה, המאפשר למשקיעי הקצה בסקטור המשרדים העצמאי לרכוש בהון עצמי מינימלי נדרש ולקבל מוצר מוגמר.

הלקוחות נהנים גם משטחים משותפים, לדוגמא חדרי הישיבות המאובזרים אשר מוקמו בכל הקומות. את המתחם תכנן אדריכל דוד בכר ולארי טולדו ואת תכנון הפנים בבניין המשרדים ביצעו אדריכל משה חכמון ומעצב הפנים אושיר אסבן.


המרכז שיקצר הליכי הקמת מפעלי תעשייה יוצא לדרך

רונן פרץ מנכ"ל משרד הפנים בשיתוף עם אמנון מרחב, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ישיקו את המרכז לקידום היתרים לתעשייה אשר יוקם בטק פויינט בעכו. טקס גזירת הסרט והסרת הלוט יתקיימו ביום שני הקרוב בשעה 10:00 במעמד נציגי משרדי ראש הממשלה, הפנים והכלכלה, נציגי האשכולות האזוריים וראשי רשויות.
 
המרכז אשר מוקם באמצעות האשכולות האזוריים גליל מערבי ואשכול רשויות בית הכרם יסייע ויקל על קידום ומתן היתרים למפעלי תעשייה וזאת במטרה לאפשר לתעשייה הישראלית תנאי פתיחה הוגנים מול העולם.
 
התהליך להקמת המרכז החל לפני כ-8 חודשים ובוצע על ידי האגף לפיתוח אזוריות במשרד הפנים, מינהל התעשיות במשרד הכלכלה, רשות הרגולציה במשרד ראש הממשלה ומינהל התכנון,  כאשר המחשבה ומטרתם העיקרית שהחלה לפני כ-3 שנים הייתה למצוא פתרונות לאתגרים המרכזיים בהקמת מפעלי התעשייה ולקצר את הליכי הרישוי שמעתה יהיו מאוגדים במקום אחד ובכך יקוצר זמן ההליך להקמת המפעלים אשר כיום נמשך מספר שנים ואינו מסונכרן עם הגופים השונים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אנגלו סכסוןמסחר ומשרדיםחדשות הנדל"ןטירת כרמלMMA
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...