פפושדו מוכרת את השליטה בחברת השרתים שלה לחברה קנדית על פי שווי של כ-1.5 מיליארד דולר

חברת ההשקעות הקנדית מניולייף תרכוש 70% מהבעלות על חוות השרתים סרברפארם, שמנוהלת על ידי אבנר פפושדו ונמצאת בשליטת משפחת פפושדו, הפועלים אקוויטי ומיליארדר אמריקאי, שיהפכו לאחר המכירה למחזיקי מניות מיעוט. העסקה צפויה להיות מושלמת ברבעון השלישי של 2023

שיתוף הכתבה
אבנר פפושדו (באדיבות המשפחה) אבנר פפושדו (באדיבות המשפחה)

משפחת פפושדו מוכרת את השליטה בחברת חוות השרתים סרברפארם, המנוהלת על ידי אבנר פפושדו, בנו של אלי פפושדו ואחיו של יואב פפושדו, על פי שווי של 1.5 מיליארד דולר, לפי הערכות בשוק. החברה פועלת בארה"ב, אירופה וישראל, נותנת שירותי אירוח וניהול חוות שרתים לחברות הגדולות ביותר בתחום ה-ICT והתקשורת ונמצאת בשליטה מלאה של שותפות בין משפחת פפושדו, הפועלים אקוויטי ומיליארדר אמריקאי. 

הרוכשת היא חברת ההשקעות הקנדית מניולייף (Manulife),שלאחר המכירה תחזיק ב-70% מהשליטה בחברה כאשר 30% יישארו בידי השותפות האחרות - פפושדו עם שותפיה - שיהפכו לאחר המכירה למניות מיעוט. במסגרת זו תרחיב סרברפארם את פעילותה בשווקים אלו ותנצל הזדמנויות אטרקטיביות בשוק. הנכסים המעורבים בחברה החדשה ישמשו פלטפורמה לפעילות העתידית של החברה בתחום חוות השרתים.

העסקה צפויה להיות מושלמת ברבעון השלישי של 2023 לאחר קבלת כלל האישורים הנדרשים. מניולייף הינה קרן עושר המנהלת גם נכסים, בעלת ניסיון בניהול פיננסי ובהשקעות בתחום ומשרתת לקוחות פרטיים ומוסדות. 

בישראל הפעילות בתחום חוות השרתים של משפחת פפושדו מתבצעת בשותפות עם קרן תשתיות ישראל, המנוהלת על ידי ירון קסטנבאום. השותפות בנתה ומפעילה חוות שרתים במושב בני ציון שבשרון, בשטח בנוי של כ-9,000 מ"ר. החווה תספק 16MW בין היתר לחברת בזק בינלאומי ולגוגל.

לדברי אבנר פפושדו, מנכ"ל סרברפארם, "השותפות עם מניולייף, אשר חולקת עמנו חזון של צמיחה תוך מצוינות בשירות הלקוחות, תאפשר לנו להעניק מענה יעיל לביקוש הגובר המגיע מלקוחותינו הקיימים והחדשים בתחום חוות השרתים. מערכת יחסים זו עם מניולייף מספקת לנו יכולות והון נוספים בהם נוכל להשתמש לניצול הזדמנויות אטרקטיביות העומדות בפנינו ולהעניק ללקוחותינו מסלול צמיחה ארוך טווח".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סרברפארםאבנר פפושדומשפחת פפושדומניולייףאלי פפושדו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...