גב-ים חתמה על שתי עסקאות שכירות בגב-ים רעננה תמורת 85 מיליון שקל

גב-ים חתמה על הסכם לשכירות שטח של כ-4,000 מ"ר לעשר שנים עם חברת Texas Instruments, ולתקופה דומה עם חברת ההייטק NCR לשטח של כ-3,600 מ"ר תמורת 30 מיליון שקל. פרויקט גב-ים רעננה כולל שני בניינים בני 10 קומות משרדים, בלב אזור התעשייה קריית אתגרים

שיתוף הכתבה
אבי יעקובוביץ׳, מנכ"ל גב-ים, על רקע הדמיה של גב-ים רעננה ( אלדד רפאלי, viewpoint) אבי יעקובוביץ׳, מנכ"ל גב-ים, על רקע הדמיה של גב-ים רעננה ( אלדד רפאלי, viewpoint)

גב-ים חתמה לאחרונה על שני הסכמי שכירות בפרויקט גב-ים רעננה המוקם בימים אלו. האחד, עם חברת Texas Instruments, לשכירות שטח של כ-4,000 מ"ר, לתקופה של 10 שנים, תמורת דמי שכירות בסך כולל של כ-55 מיליון שקל. ההסכם השני נחתם עם חברת ההייטק NCR, לשכירות שטח של כ-3,600 מ"ר, לתקופה של 5 שנים, תמורת דמי שכירות בסך כולל של כ-30 מיליון שקל.

פרויקט גב ים כולל שני בניינים בני 10 קומות משרדים, מעל קומת מסחר כפולה, וממוקם בלב אזור התעשיה קריית אתגרים ברעננה. הפרויקט הוא חלק מעסקת קומבינציה עם חברת שופרסל נדל"ן שנחתמה ב-2018, שלפיו בתום הפרויקט תמכור לחברת גב ים כ-69.5% מזכויות הבעלות בקרקע תמורת בניית הפרויקט שמוקם בשני שלבים. הוא מוקם בשטח עילי כולל של כ-40 אלף מ"ר, מתוכם כ-35 אלף מ"ר משרדים וכ-5,000  מ"ר מסחר. השלמתו של הפרויקט צפויה ברבעון השלישי של שנת 2023. 

כ-54% מהשטחים העיליים בפרויקטים שבביצוע שווקו לתקופת שכירות ממוצעת של כ-10.3 שנים. במהלך שנת 2023 תשלים החברה ותאכלס ארבעה פרויקטים, בשטח כולל של כ-180 אלף מ"ר (145 אלף מ"ר מתוכם זה חלק החברה), שיניבו הכנסה מייצגת של כ-80 מיליון שקל (חלק החברה), וכוללים את מגדלי מתם מזרח 2 ורב בריח 1, אשר הושלמו ושווקו במלואם, המרלו"ג הרביעי בפארק גב-ים מפרץ חיפה, אשר שווק גם הוא במלואו, ופרויקט גב-ים רעננה.

הסכמי שכירות אלו מתווספים לעסקת שכירות שנחתמה עם חברת חללי העבודה Rooms מקבוצת פתאל בפרויקט זה. השטח הכולל של הסכמי השכירות שנחתמו בפרויקט גב-ים רעננה מסתכם בכ-13 אלף מ"ר, אשר יניבו הכנסות בסך כולל של כ-130 מיליון ש"ח (בגין כלל תקופת השכירות, חלק החברה 69.5%)

את עסקאות השכירות מטעם גב-ים הוביל סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של החברה, יריב בר-דעה, בליוו משרדי עורכי-הדין וקסלר ברגמן ומשרד גולדפרב גרוס זליגמן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גב-ים קרקעות בע"מרעננהTexas InstrumentsNCRקריית אתגרים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...