קבוצת חג'ג': עו"ד שירה אשר תמאם מונתה למשנה למנכ"ל

מנכ"ל קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן, הודיע על מינויה של אשר תמאם, וזאת בנוסף לתפקידה הנוכחי כסמנכ"לית פיתוח עסקי ונכסים של הקבוצה. היא החלה את דרכה בחברה לפני 8 שנים והייתה בין השאר העוזרת האישית של המנכ"ל צחי חג'ג'

שיתוף הכתבה
שירה אשר תמאם (יח"צ, Viewpoint) שירה אשר תמאם (יח"צ, Viewpoint)

מנכ"ל קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן, תמיר אמר, הודיע לעובדי החברה על החלטתו למנות את עו"ד שירה אשר תמאם למשנה למנכ"ל, וזאת בנוסף לתפקידה הנוכחי כסמנכ"לית פיתוח עסקי ונכסים של הקבוצה. לפי הדיווח לבורסה מאתמול (א'),המינוי נכנס לתוקף מיידית.

בהודעה אתמול לבורסה צוין כי אשר תמאם התחילה את דרכה בקבוצה לפני שמונה שנים ומאז מילאה בהצטיינות את המשימות הרבות. היא סיימה שני תארים ראשונים בהצטיינות, גם במשפטים וגם במימון, הצטרפה למשרד עורכי דין חג'ג', בוכניק ויינשטיין ושות' -  שם ייעצה ללקוחות המשרד במגוון רחב של פרויקטים ועסקאות מקרקעין, עסקאות של מכירה ורכישת מקרקעין, פרויקטים למגורים ולמסחר ועוד. 

לאחר מכן שימשה אשר תמאם כעוזרת האישית של צחי חג'ג', בעלים משותף בקבוצת חג’ג’, ומייסד משרד עורכי הדין חג’ג’, בוכניק, וינשטיין ושות’, וכמנהלת פרויקטים בקבוצה.

במכתב ששלח לעובדי הקבוצה בירך תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן, את אשר תמאם וציין כי מאז כניסתו לתפקיד בנובמבר 2022 "שירה הייתה מעורבת בתהליכים רבים בארגון, תוך שהיא מפגינה ידע רב, מקצועיות ובעיקר השקעה אדירה. מינויה הוא הוכחה ליכולת להתקדם בקבוצה לתפקידים הכי בכירים שיש בזכות כישורים, השקעה מאומצת, ידע ובעיקר עשייה מוצלחת. אני בטוח שגם בתפקידה החדש היא תתרום רבות להמשך שגשוגה של הקבוצה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'תמיר אמרהבורסהחג'ג'עו"ד שירה אשר תמאם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...