בהשקעה של 197 מיליון שקל: שת"פ ראשון של דן, יעז ואדרום בפרויקט התחדשות ביד אליהו

דן נדל"ן, יעז התחדשות עירונית ואדרום נדל"ן ישתפו פעולה לראשונה בפרויקט פינוי בינוי ברחוב יצחק שדה בת"א, במסגרתו ייהרסו 32 יח"ד וייבנו שני בניינים בני 15 קומות, בהם 98 דירות. צפי ההכנסות מהפרויקט: כ-238 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט הפינוי בינוי ביצחק שדה בתל אביב (אתגר נול אדריכלים) הדמיה של פרויקט הפינוי בינוי ביצחק שדה בתל אביב (אתגר נול אדריכלים)

דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה "דן", יעז התחדשות עירונית וחברת אדרום נדל"ן הודיעו היום (ב') כי השיגו את הרוב הדרוש לקידום פרויקט התחדשות עירונית בשכונת יד אליהו בתל אביב. עלות ההשקעה הכוללת בפרויקט נאמדת בכ-197 מיליון שקל וצפי ההכנסות מוערך בכ-238 מיליון שקל. מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין שלוש החברות.

מדובר בפרויקט פינוי בינוי ברחוב יצחק שדה מספר 60-66, במסגרתו יפונו וייהרסו 32 יחידות דיור ישנות, שבמקומן ייבנו שני בניינים בגובה 15 קומות, בהם 98 יח"ד בתמהיל של 3-5 חדרים, בהן גם דירות פנטהאוז ומיני פנטהאוז. כל הדירות כוללות מרפסת וחניה. התכנון האדריכלי של הפרויקט מתבצע על ידי משרד אתגר נול. את בעלי הדירות מייצג משרד עו"ד פרבמן רשף ושות', ואת היזמים מייצג עורך דין עמית פולק מטלון .

שכונת יד אליהו ממוקמת ממזרח לנתיבי איילון, כביש 1 וכביש 2, והופכת בשנים האחרונות  למבוקשת מאוד למגורים ולהשקעה, בשל הקרבה לצירי התנועה המרכזיים וגם למרכז העיר ת"א. השכונה מתאפיינת בצפיפות נמוכה יחסית על תאי שטח גדולים לצד גינות ירוקות המאפשרות קידום פרויקטים של התחדשות עירונית ושדרוג התשתיות הקיימות. 

יד אליהו: זינוק של 27% במחירי הדיור בתוך שנה 

לפי נתוני מדלן חצה המחיר למ"ר בשכונה את רף ה-45 אלף שקל, והמחיר הממוצע לדירה עמד בשנה האחרונה על 3.8 מיליון שקל, נתון המשקף גידול של כ-27% במחירי הדיור ביד אליהו בתוך שנה.  

סמנכ"לית פינוי בינוי ביעז התחדשות עירונית , תמר ארליכמן, מציינת כי "ראוי לציין את המשאבים הרבים שעיריית תל אביב משקיעה בשנים האחרונות בפיתוח שכונות מגורים במזרח ובדרום העיר באמצעות התחדשות עירונית. בזכות הניסיון והידע המקצועי שצברנו, אני משוכנעת כי יחד עם שותפינו, נקדם את הפרויקט בצורה מהירה ואיכותית לרווחת הדיירים ותושבי השכונה".

לדברי סמנכ"ל התחדשות עירונית בדן נדל"ן, עו"ד רועי גלעד דורון: "שכונת יד אליהו המתחדשת שהופכת מבוקשת לאור מתיחת הפנים שהיא עוברת בשנים האחרונות. מיזם זה ונוספים שמקודמים בימים אלו בכל רחבי הארץ הם יישום החזון של קבוצת דן הלכה למעשה בהמשך בניית וחידוש הארץ ביחד עם חיזוק החוסן החברתי שלה".

סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת אדרום נדל"ן, אלעד פורמן, הוסיף כי "הפרויקט ישנה ויקדם את איכות חייהם של בעלי הדירות באזור המתפתח ביותר בתל אביב".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתדן נדל"ןתל אביביד אליהויעז התחדשות עירוניתאדרום נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...