שמן נדל"ן: דן שפי מונה למנכ"ל, בעלי JTLV ימונו לדירקטורים

שמן נדל"ן, המשמשת זרוע הלוגיסטיקה של JTLV ואורשר, הודיעה כי דן שפי בן ה-35, ששימש כמנהל הפיתוח של JTLV, ישמש כמנכ"ל החברה. זאת במקביל לעסקה שהושלמה השבוע בין שמן לקרן JTLV3 ואורשר

שיתוף הכתבה
דן שפי (מושיק ברין) דן שפי (מושיק ברין)

שרשרת מינויים בשמן נדל"ן, המשמשת זרוע הלוגיסטיקה של JTLV ואורשר. בעלי השליטה בשמן נדל"ן מינו למנכ"ל החברה את דן שפי, בן 35, שנכנס לתפקידו היום (ג') במקביל לעסקה בין שמן ל-JTLV שהושלמה השבוע.

שפי יחליף את יוסי מרקוביץ שהחל לכהן לפני כשנתיים בחברה, בעודה עדיין שמן תעשיות. כמו כן ימונו לדירקטורים בעלי JTLV  עמיר בירם שלמה גוטמן, וכך גם שרון בן צבי אברהם, בתו של צביקה בן צבי, בעלי אורשר. 

שפי בעל תואר בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל אביב, שימש כמנהל הפיתוח העסקי של קרן JTLV משנת 2014. החל מ-2021 הקים וניהל את פעילות הקרן בתחום המרכזים הלוגיסטיים לרבות ייזום והקמת השותפות עם צביקה בן צבי, ובהמשך מיזוגה של שותפות זו לתוך חברת שמן.

המינויים הם המשך לעסקה שנחתמה לפני שלושה חודשים והושלמה כאמור השבוע, שלפיה השותפות קרן JTLV3 וחברת הלוגיסטיקה אורשר, שבבעלות צביקה בן צבי, תמזג את הפעילות לשמן תעשיות שבשליטת חיים פינק. אז גם שינתה את שמה לשמן נדל"ן. על פי ההסכם, שמן תעשיות תקצה 7.59 מיליון מניות לשותפות JTLV ואורשר, כך שיחזיקו 44.5% מהמניות בשווי כולל של 301 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:JTLVאורשרשמן נדל"ןדן שפי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...