מגדל בן 35 קומות ו-155 דירות: אושרה התוכנית של אלמוג בחולון

כשנה בלבד מהשגת הרוב הדרוש, הוועדה המקומית חולון אישרה את התוכנית ברחוב המעפילים בעיר, במסגרתה ייהרסו 35 דירות ויוקם מגדל בעירוב שימושים עם חזית מסחרית וקומות משרדים

שיתוף הכתבה
אמיר הלר, משנה למנכ"ל קבוצת אלמוג, על רקע הדמיה של הפרויקט בחולון (איציק שוקל, מילוסלבסקי אדריכלים) אמיר הלר, משנה למנכ"ל קבוצת אלמוג, על רקע הדמיה של הפרויקט בחולון (איציק שוקל, מילוסלבסקי אדריכלים)

תכנית ההתחדשות העירונית ברחוב המעפילים 29-31 בחולון, אושרה אמש (ג') בוועדה המקומית לתכנון ובנייה חולון, וזאת כשנה בלבד מרגע השגת הרוב הדרוש לקידום התוכנית. יזמית הפרויקט היא חברת אלמוג פינוי בינוי מקבוצת אלמוג. מדובר בפרויקט בשכונת עם, שהייתה מחמש השכונות הראשונות שהרכיבו את חולון.

במסגרת התוכנית יפונו שני מבני שיכונים עם 36 דירות ישנות, ויוקם במתחם מגדל בעירוב שימושים בגובה 35 קומות ובו 155 יחידות דיור חדשות, 40% מהן דירות קטנות בגודל 65-55 מ"ר. קומת הקרקע בפרויקט תכלול חזית מסחרית ומעליה שלוש קומות משרדים. בעלי הדירות יזכו לשדרוג משמעותי בצורת דירות חדשות עם תוספת של 25 מ"ר וכן מרפסת, חניה ומחסן. את הפרויקט מתכנן משרד מילוסלבסקי אדריכלים

התוכנית קודמה בהתאם למדיניות תל גיבורים, כוללת איחוד וחלוקה וקובעת ייעודי קרקע, שימושים וזכויות למגורים, תעסוקה ומסחר. כמו כן כוללת התוכנית הפרשה לטובת פריצת דרך ברחוב מבצע סיני, חיבורה לרחוב המעפילים והרחבת רחוב המעפילים שבו צפוי לעבור קו המטרו M1. התכנון המוצע כולל הרחבת הדרך לאורך רחובות מבצע סיני, הראל והמעפילים וכן חיזוק השלד העירוני, הקישוריות וההליכתיות, ליצירת מתחם מוטה הולכי רגל. התוכנית מאפשרת התחדשות עירונית משמעותית תוך ראיה כוללת לנושאי התנועה, שטחי הציבור והמרחב הפתוח.

משנה למנכ"ל קבוצת אלמוג אמיר הלר אומר כי "עיריית חולון וכן מהנדס העיר וצוותו נרתמו לקידום התוכנית בזמן שיא של שנה בלבד מרגע הגעה לרוב הדרוש ובכך יתאפשר קידומו ויציאתו לדרך של הפרויקט במהרה. הדבר מעיד על החשיבות שרואים פרנסי העיר בקידום תהליכי התחדשות עירונית ותרומתם לכלל התושבים ולחוסנה של העיר הנמצאת היום במוקד תשומת הלב בכל הנוגע להליכי התחדשות עירונית וקידום פרויקטים במסגרת פינוי בינוי . אני צופה שעובדה זאת, לצד מיקומה המרכזי של העיר והגדלת הנגישות לחולון וממנה, יבואו לידי ביטוי ברמות מחירי הדיור ובהגדלת הביקושים הגבוהים ממילא של העיר אשר הנה אחת הערים החזקות והאטרקטיביות באזור המרכז".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתקבוצת אלמוגחולוןתל גיבוריםאלמוג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...