1,100 דירות במגדלים בני 40 קומות בלב ראשל"צ: הומלצה להפקדה התוכנית של בוני התיכון

מדובר בפרויקט התחדשות עירונית גדול במתחם הרחובות רוטנברג, שליט, אסא, נפתלי, עולי הגרדום, הרצל ומוצקין, במסגרתו ייהרסו 37 בניינים עם 350 יח"ד. הפרויקט יכלול גם כ-2,000 מ"ר למסחר וכ-9,500 מ"ר שטחי תעסוקה. ההכנסות הצפויות: יותר מ-2 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית, על רקע הדמיה של הפרויקט בלב ראשון לציון (דויד סקורי, קסם הדמיות) רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית, על רקע הדמיה של הפרויקט בלב ראשון לציון (דויד סקורי, קסם הדמיות)

חברת בוני התיכון , בשליטת עמי פרץ ובניהול רן מלאך, מדווחת הבוקר (ה') כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ראשון לציון, המליצה אתמול לוועדה המחוזית להפקיד בתנאים את תוכנית בניין עיר ( תב"ע ) שמקדמת בוני התיכון. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית בהיקף גדול במתחם הרחובות רוטנברג, שליט, אסא, נפתלי, עולי הגרדום, הרצל ומוצקין בלב העיר ראשון לציון.

המתחם משתרע על פני כ-25 דונמים ובו קיימים 37 בניינים ישנים, הכוללים 353 יחידות דיור וכ-3,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה. התוכנית כוללת פרויקט פינוי-בינוי נרחב, במסגרתו, ועל פי המלצת הוועדה המקומית, ייבנו 4 בנייני מגורים חדשים בני 40 קומות, בשילוב בנייה מרקמית, שיכללו כ-1,100 יחידות דיור, כ-2,025 מ"ר של שטחי מסחר, וכ-9,500 מ"ר שטחי תעסוקה. על פי הערכות החברה, ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערכות בכ-2.1 מיליארד שקל.

הערכות החברה ביחס להכנסות הצפויות חושבו על בסיס תחשיבים פנימיים ראשוניים המבוססים, בין היתר, על ההנחה כי מחירי המכירה הממוצעים למ"ר ביעוד למגורים יהיו כ-30 אלף שקל למ"ר (כולל מע"מ),ומחירי המכירה הממוצעים למ"ר בייעוד למסחר יהיו כ-23.4 אלף שקל למ"ר, ומחירי המכירה הממוצעים בייעוד תעסוקה יהיו 15 אלף שקל למ"ר ברמת מעטפת.

עד כה החתימה החברה כ-74% מדיירי המתחם. את תכנון הפרויקט מלווים משרד מילוסלבסקי אדריכלים . את הדיירים מייצג עו״ד צחי בר, את בוני התיכון מייצג עו"ד אדם צסוואן ועו"ד בר צדקה, ממשרד עוה״ד גינדי כספי ושות'.

הוצאת הפרויקט אל הפועל כפופה, בין היתר, להתקיימות תנאים מתלים ובכללם החתמת יתר בעלי הדירות, שינוי תב"ע ותנאים מקובלים נוספים. פרויקט זה מצטרף לפרויקט התחדשות של בוני התיכון  שהופקד על ידי הוועדה המקומית במרץ, לבניית 480 דירות ביבנה

לדברי עו"ד רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכוןהתחדשות עירונית , "הפרויקט צפוי לתת ללב העיר ראשל"צ חיים חדשים ולפתוח הזדמנויות חדשות בפני משפחות צעירות ואוכלוסיות איכותיות נוספות. אנו מודים לשותפים שלנו: בעלי הנכסים, אנשי המקצוע שמלווים את הפרויקט ואנשי עיריית ראשון לציון על התמיכה והאמונה בפרויקט. כחברה המנוסה בפרויקטים מורכבים של התחדשות עירונית ומקימה פרויקט בהיקף דומה בקריית אונו, אנחנו רואים את עצמנו מחויבים לקידום ותכנון סביבת מגורים, שתיתן מענה מושלם גם לצרכי הדיירים וגם לצרכי העיר ותציע איכות חיים ברמה גבוהה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ראשון לציוןבוני התיכון התחדשות עירוניתעמי פרץרן מלאךבוני התיכון התחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...