150 דירות במקום 48: אפי קפיטל השיגה את הרוב הדרוש לפרויקט בגבעת שמואל

ההשקעה הצפויה בפרויקט ההתחדשות ברחוב הציונות עומדת על כ-200 מיליון שקל, והרווח - 237 מיליון. התמורה לדיירים תכלול תוספת של 12 מ"ר לדירה, מרפסת, חנייה ומחסן

שיתוף הכתבה
אלון חבר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים באפי קפיטל (פוטו סיגל סיגלית יקותיאל)אלון חבר, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים באפי קפיטל (פוטו סיגל סיגלית יקותיאל)

אפי קפיטל נדל"ן דיווחה אתמול (א') לבורסה כי השיגה את הרוב הדרוש לקידום פרויקט התחדשות עירונית בשכונת גיורא בגבעת שמואל. הפרויקט, ברחוב הציונות בעיר, יכלול הריסה של שלושה בניינים ישנים ובהם 48 דירות ויחידת מסחר, ובמקומן עתידים לקום שלושה בנייני יוקרה של 9 קומות כל אחד בבנייה מרקמית ובהם כ-150 יחידות דיור ויחידת מסחר. תמהיל הדירות המתוכנן יכלול דירות 3-5 חדרים ופנטהאוזים. הרוב הדרוש הושג בתוך חודש.

התמורה לדיירים תכלול תוספת לשטח הדירה של 12 מ"ר, בניית מרפסת בגודל של 12 מ"ר וכן חנייה ומחסן.  על פי הדיווח, ההערכה הראשונית להשקעה הצפויה בפרויקט הינה כ-201 מיליון שקל והצפי להיקף הכנסות נאמד בכ-237 מיליון שקל. להערכת החברה ניתן יהיה להתחיל בהקמת הפרויקט בעוד כחמש שנים. 

התכנון האדריכלי מתבצע על ידי משרד שפייזמן שסל אדריכלים. משרד עורכי הדין SHG (שטיינמץ, הרינג, גורמן ושות') מייצג את היזם, את בעלי הדירות מייצגת עו"ד נעמה אריאל. 

שכונת גיורא בגבעת שמואל נחשבת לאחת מהשכונות הוותיקות בעיר ועתידה לעבור מתיחת פנים משמעותית. לפי נתוני עסקאות ברשות המיסים, ברבעון הראשון של השנה מחיר דירה ממוצעת בשכונה עמד על כ-3 מיליון שקל וזאת בעיקר בגלל פרויקטי התחדשות עירונית שנבנים כיום. 

אלון חבר משנה למנכ״ל אפי קפיטל מציין: "החברה מובילה מספר פרויקטים של התחדשות עירונית לצד יזמות של נדל״ן למגורים, אנו רואים בפיתוח תחום ההתחדשות העירונית כאחד מיעדי החברה לטווח הארוך לצורך צבירת מלאי של דירות להקמה. בפרויקט האמור הצלחנו לרתום את הדיירים ולהשיג רוב דרוש בתוך כחודש ימים, דבר המעיד על חוזקה של החברה והאמון שנותנים בעלי הדירות בחברה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאפי קפיטלגבעת שמואל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...