הפרויקט האילתי בקושי יצא לדרך – והרוכשים מתל אביב כבר מסתערים עליו

בתוך שעות בודדות נמכרו לא פחות מ-35 דירות באירוע פתיחת משרד המכירות של פרויקט CYAN אילת. אולי זה קשור לתג המחיר הלא-ייאמן בו ניתן לקנות בפרויקט דירה עם בריכה ונוף לים

שיתוף הכתבה
פרויקט CYAN אילת (קרדיט: 3dvision)פרויקט CYAN אילת (קרדיט: 3dvision)

השבוע (ג') הושק אחד ממיזמי הנדל"ן הייחודיים והמסקרנים שנראו בישראל בשנים האחרונות – פרויקט CYAN אילת. במסגרת אירוע ההשקה שנערך בקניון ICE MALL, בו השתתף ראש העיר אילת אלי לנקרי, אף נפתח מרכז המכירות החדשני של הפרויקט, הכולל הדמיות בטכנולוגיה מתקדמת. 

(קרדיט: יוד צילומים אילת)

במהלך האירוע החגיגי, שארך שעות בודדות, נמכרו 35 דירות בפרויקט. דקל יצחק, סמנכ"ל הומרקט שיווק פרויקטים חדשים, המשווקת של הפרויקט, אומר כי הרוכשים הם ברובם בכירים במשק ואנשי עסקים מתל אביב ואזור המרכז, מהם משקיעים וכאלה המבקשים להחזיק בדירת נופש בעיר, כמו גם כמה מתושבי אילת עצמה המבינים היטב שעכשיו זו ההזדמנת לרכוש דירה בשכונה החדשה.

 

פרויקט CYAN אילת (קרדיט: 3dvision)

פרויקט CYAN אילת ממוקם בשכונת פארק הטרמינל, באזור בו שכן עד 2019 שדה התעופה הישן של העיר אילת. הוא כולל שמונה בניינים בני חמש קומות סה"כ-94 יחידות דיור, מהן לא פחות מ-32 דירות יוקרה עם בריכות שחייה פרטיות, כשבנוסף תעמוד בריכה מרכזית לרשות כלל דיירי הפרויקט. טווח המחירים בו נע בין 1.95 מיליון שקל לדירות 3 חדרים – כמחצית ממחירה של דירה דומה בתל אביב – ל-5.5 מיליון שקל לדירות הגדולות והיוקרתיות ביותר.

פרויקט CYAN אילת, המקודם על ידי קבוצת שויקה חקשורי – שילוב כוחות בין כוחות יזמיים מובילים מתל אביב ומאילת – נהנה מליווי של חברת בסמן טננבאום, האחראית בין השאר על המיתוג של פרויקט yoo ושל מגדל המגורים של קמפינסקי. התוכנית כבר קיבלה היתר בתנאים מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה אילת, והבנייה בשטח צפויה להתחיל עד סוף השנה הנוכחית.

כמו הרוכשים באירוע ההשקה, כל מי שירכוש דירה בפרויקט CYAN אילת במהלך חודש יולי ייהנה מתנאי רכישה נוחים במיוחד, הכוללים תשלום חמישית מהסכום בעת החתימה על חוזה הרכישה, והיתרה – בעת מסירת המפתח. בנוסף, מקדימי הרכישה יזכו באבזור הנכס במכשירי חשמל של המותגים המובילים בשוק.

יזמי הפרויקט קובי שוויקה ועזרא חקשורי חונכים את מרכז המכירות עם ראש העיר אלי לנקרי (קרדיט: יוד צילומים אילת)

דרום עולה

בשנים האחרונות עוברת העיר אילת תנופת פיתוח מסיבית, שפרויקט פארק הטרמינל הוא גולת הכותרת שלה. חלקו הדרומי של המתחם החדש עתיד לכלול ריאה ירוקה גדולה שתשמש מוקד עירוני של בילוי ופנאי, לרבות מרכז מופעים בינלאומי; חלקו הצפוני, אשר מיועד למתחמי מגורים ומלונאות חדשים, צפוי למשוך לעיר אוכלוסייה חזקה לצד משקיעים רבים.

אילת אף זוכה להשקעות עתק מצד המדינה. בשנה שעברה סיכמו משרדי התחבורה והאוצר על הזרמת 30 מיליון שקל נוספים להשלמת התכנון של מסילת הרכבת לאילת על ידי חברת נתיבי ישראל . הגשמת הפרויקט, שיכלול מסילה בת 270 ק"מ ועלותו נאמדת ב-40 מיליארד שקל, עתידה לשפר משמעותית את איכות החיים בעיר ולשדרג את מעמדה הסוציו-אקונומי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מיזמי נדל"ןהומרקט שיווק פרויקטיםCYAN אילתפרויקטים באילת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...