גשם החזקות זכתה במכרז דיירים לפרויקט התחדשות ל-400 דירות בקריית אתא

מתחם הפינוי בינוי נמצא בפינת רחוב סוקולוב -העצמאות בלב העיר וכולל 84 דירות ישנות, שבמקומן יוקמו 3-4 בניינים של עד 25 קומות. כל דירה תקבל תוספת של כ-20 מ"ר, מרפסת שמש, חניה ומחסן

שיתוף הכתבה
בעלים ומנכ"ל שותף בחברת גשם, יוסי מזרחי (דרור סיתהכל)בעלים ומנכ"ל שותף בחברת גשם, יוסי מזרחי (דרור סיתהכל)

גשם החזקות הודיעה כי זכתה לאחרונה במכרז דיירים בפרויקט התחדשות עירונית  להקמת 400 יחידות דיור בקריית אתא. מתחם הפינוי בינוי נמצא בפינת רחוב סוקולוב -העצמאות בלב העיר וכולל כ-84 דירות ישנות בשני מבני רכבת בני 5 קומות ובעוד 2 מבנים בני 4 קומות שייהרסו, ובמקומם יוקמו כאמור כ-400 יח״ד חדשות ב-3-4 בניינים חדשים עד 25 קומות. החברה זכתה באמון מצד רוב מוחלט של בעלי הדירות. עלות ההקמה של הפרויקט היא כ-500 מיליון שקל.

הפרויקט הינו בייזום, תכנון וביצוע ומשותף של גשם החזקות ביחד עם חברת הבת שלה, שלג אדריכלים שאמונה על התכנון. כל דירה קיימת תקבל תוספת של כ-20 מ"ר, מרפסת שמש,  חניה, מחסן, שדרוג לקומה גבוהה יותר וכן שדרוג כיווני אוויר. בבניין החדש ייבנה לובי הכולל ריהוט ופינות ישיבה מעוצבות, מועדון דיירים מאובזר ופינות גינון מעוצבות. הדיירים יקבלו מעטפת תמיכה מלאה מגשם לרבות עזרה במציאת דיור חלופי, שינוע, אריזה, עיצוב פנים ועוד.

רחוב העצמאות הוא ציר תנועה מרכזי בשכונה, אשר מכיל מוקדי פנאי. כמו כן ישנה נגישות לתחבורה ציבורית, מטרונית, תחנות אוטובוס והוא נמצא באזור כביש עוקף קריות צפון. האזור מהווה שכונת מגורים ותיקה של  מבני מגורים בני 3 ו-4 קומות.

לאחרונה הודיעה קבוצת גשם החזקות על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת משקיעים מברזיל אשר תיכנס כשותפה בפרויקטים של החברה ברחבי הארץ בהיקף של 500 מיליון שקל. גשם החזקות, בשליטתם של יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, היא בעלת צבר פרויקטים של יותר מ-26,000 יחידות דיור בשלבי תכנון וביצוע, כ-260,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה וכ-1,000 חדרי מלון ברחבי בארץ. 

מקבוצת גשם נמסר: "אנו מברכים על הזכייה במכרז להתחדשות עירונית ומצפים לשפר את חייהם של עשרות דיירים. בימים אלו מבצעת הקבוצה פרויקטים של התחדשות נוספים בחדרה, חיפה ותל אביב, כל זאת לצד בניית שכונות, מרכזי עסקים ומשרדים ב-29 ערים ברחבי הארץ". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתגשם החזקותקריית אתאשלג אדריכלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...