גיורא בר דעה ימונה לדירקטור חיצוני באלקטרה נדל"ן

מנכ"ל ונשיא שטראוס-עלית שהוביל את המיזוג ביניהן ואת הפיכתן לקבוצה גלובלית, ימונה לדירקטור חיצוני באלקטרה נדל"ן החל מ-8 באוגוסט. בדצמבר האחרון פרש משטראוס לאחר 26 שנה

שיתוף הכתבה
גיורא בר דעה (מארק ניימן, לע"מ) גיורא בר דעה (מארק ניימן, לע"מ)

גיורא בר דעה, לשעבר מנכ"ל ונשיא שטראוס-עלית ויו"ר הוועד המנהל של עמותת ער"ן, ימונה לדירקטור חיצוני באלקטרה נדל"ן החל מ-8 באוגוסט. בדצמבר האחרון פרש משטראוס לאחר 26 שנה והחליף אותו שי באב"ד, לשעבר מנכ"ל משרד האוצר. בר דעה היה מי שהוביל את המיזוג בין שטראוס לעלית ואת הפיכתן לקבוצה גלובלית.

הוא החל את דרכו בחברת "עלית" כסמנכ"ל משאבי האנוש והסחר של החברה בשנת 1996.ב-1998 עבר לחטיבת המכירות והלוגיסטיקה בחברה. בשנת 2001 מונה למנכ"ל "עלית ישראל וביולי 2003 נבחר להוביל את המיזוג בין קבוצת שטראוס לעלית ומונה למנכ"ל החברה המאוחדת שטראוס-עלית.

בספטמבר 2007 מונה למנכ"ל "שטראוס צפון אמריקה" ועבר להתגורר בארצות הברית. בתקופה זו כיהן כמנכ"ל ויו"ר "מקס ברנר" ופיתח את השותפות עם פפסיק. 

משנת 2014 הוא כיהן כמשנה למנכ"ל קבוצת שטראוס. בספטמבר 2018 מונה למנכ"ל ונשיא קבוצת שטראוס במקומו של גדי לסין. בבדצמבר 2022 סיים בר דעה את תפקידו. יש מי שקישר את זה לפרשת התפרצות הסלמונלה במפעל החברה בנוף הגליל שהוביל לריקול של מוצרי החלב והשוקולד של החברה מהמדפים למספר חודשים. אך בר דעה טען שהפרישה תוכננה כשנה לפני כן. לפני כחודש הצטרף גם לדירקטוריון רב בריח. 

הוא בעל תואר ראשון בניהול משאבי אנוש מאוניברסיטת תל אביב. לפני עלית שימש בתפקידים שונים, בהם מנהל האגף האחראי על תנועות הנוער בעיריית תל אביב, מנהל מחלקת משאבי האנוש בתדיראן במשך כעשור בשנות השמונים ומנכ"ל כפר המכבייה בין 1993 ל-1996.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גיורא בר דעהשטראוסעליתאלקטרה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...