רוטשטיין: התקדמות בפרויקט המגורים והמסחר בבית שמש

השותף לעסקת הקומבינציה השיג מימון בנקאי של 135 מיליון שקל • בפרויקט ברמת בית שמש זכויות לבניית 640 דירות וכ-10,000 מ"ר שטחי מסחר

שיתוף הכתבה
בית שמשבית שמש

חברת רוטשטיין דיווחה היום (ג') לבורסה בת"א על התקדמות בפרויקט המגורים והמסחר שהיא מקדמת בבית שמש, שבו זכויות בנייה של כ-640 דירות וכ-10,000 מ"ר שטחי מסחר. 

בסוף 2018 החברה דיווחה כי חתמה עם בעלי קרקע פרטיים על עסקת קומבינציה לרכישת הזכויות בקרקע בשטח כולל של כ-62 דונם בבית שמש. בעלי הקרקע התחייבו לפעול להגדלת כמות יחידות הדיור בפרויקט כך שתתאפשר בסופו של בנייתן של כ-1,000 יח"ד במסגרת הפרויקט.

היום רוטשטיין דיווחה כי בעלי הקרקע (המוכרים) השיגו את התנאי המתלה הראשון לעסקה - שריינו מימון בנקאי לפרויקט בהיקף מקסימלי של 135 מיליון שקל כנגד משכנתא מדרגה ראשונה ללא הגבלה בסכום על המקרקעין. שני הצדדים הסכימו להאריך את המועד להשגת התנאי המתלה השני - חתימת הבעלים על הסכם עם רשות המסים – וזאת עד ל-1 באפריל 2019. 

מסגרת האשראי תשמש בעיקרה את בעלי הקרקע לביצוע התשלומים הקשורים לעסקה (היטל השבחה, מס שבח , מע"מ שירותי בנייה, הוצאות פיתוח). ככל שיידרש, רוטשטיין תפעל להגדלת סכום ההלוואה ב-40 מיליון שקל נוספים. 

בעלי הקרקע יהיו זכאים לקבל חלק מהיחידות למגורים בהתאם לשיעור קומבינציה של 32.5% וכן חלק משטחי המסחר בהתאם לשיעור קומבינציה של 45%. רוטשטיין התחייבה לבצע את הפרויקט גם אם לא יוגדלו זכויות הבנייה בסופו של דבר. 

הפרויקט בשכונת רמת בית שמש צפוי להיבנות במספר שלבים. רוטשטיין צופה כי סך ההכנסות הצפויות בכל שלבי הפרויקט, בהנחה שבקשת ההגדלה תאושר במלואה, יסתכמו לכמיליארד שקל  (לא כולל מע"מ).

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:היטל השבחהרוטשטיין נדל"ןהבורסה בתל אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...