אפריקה מגורים: מהנדסת בית שמש ענבר וייס עברי מונתה לסמנכ"לית תכנון

וייס עברי, בוגרת לימודי אדריכלות בטכניון שמשמשת ב-4 השנים האחרונות כמהנדסת העיר בית שמש, תיכנס לתפקידה בשבוע הבא ותחליף את דיוויד סוקט

שיתוף הכתבה
ענבר וייס עברי, סמנכ"לית תכנון באפריקה ישראל מגורים (ענר טאוסיג) ענבר וייס עברי, סמנכ"לית תכנון באפריקה ישראל מגורים (ענר טאוסיג)

מהנדסת העיר בית שמש ענבר וייס עברי מונתה לסמנכ"לית תכנון ואדריכלית ראשית באפריקה ישראל מגורים. וייס עברי תיכנס לתפקיד רשמית בשבוע הבא ותחליף את דיוויד סוקט, ששימש במשך יותר מ-15 שנים כסמנכ"ל התכנון של אפריקה ישראל וחתום על פרויקטים רבים שנבנו בתקופה זו.

וייס עברי, מתגוררת בירושלים, אם לארבעה ובוגרת לימודי אדריכלות בטכניון, החלה את דרכה המקצועית כמתכננת במנהל התכנון במחוז ירושלים ובמטה מנהל התכנון ובארבע השנים האחרונות כאמור משמשת כמהנדסת העיר בית שמש, שנים בהן פעלה להקמת אגף ההנדסה של העיר. בעבר גם ניהלה את עמותת "רוח חדשה" שפועלת למען צעירי ירושלים.

וייס עברי בפודקאסט החזית העירונית: "כשמשתמשים בתכנון כדי להביא אוכלוסייה ספציפית, זה יכול להתהפך עליך"

וייס עברי אמרה כי "לכבוד הוא לי להצטרף לצוות הנהלת אפריקה ישראל מגורים. אני מחויבת לרוכשי הדירות, לבעלי הקרקעות, לשותפים העסקיים של החברה ולציבור בישראל. זו הזדמנות מקצועית חשובה להתפתחות שלי ברמה המקצועית, אחרי 15 שנה של עבודה בכל רמות התכנון הציבורי, מטה מחוז ושלטון מקומי הגיע הזמן לצבירת ניסיון נוסף וחשוב במגזר הפרטי ברמה הגבוהה ביותר. אני שמחה לחבור לנבחרת איכותית וערכית זו ולהמשיך לתרום מניסיוני וממרצי לבניית הארץ בסטנדרטים הגבוהים של אפריקה ישראל מגורים".

מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אנו מברכים על כניסתה של ענבר להנהלת החברה, לאחר שנים שבהן עשתה חיל כמהנדסת העיר בית שמש. אני רואה בהצטרפותה של ענבר חיזוק משמעותי לשדרת הניהול של החברה. אני סמוך ובטוח שענבר תתרום רבות להתפתחותה של החברה באפיקים החדשים שנפתחו בפניה, ואני מאחל לה שתיכנס בצורה מצוינת לאור הניסיון הרב שמביאה עימה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לדיוויד סוקט, שמסיים את תפקידו על תרומתו רבת השנים ורבת ההיקף לחברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מיכה קלייןאפריקה ישראלבית שמשענבר וייס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...