לוינשטיין רכשה 6 דונם ברמת אליהו בראשל"צ תמורת 40 מיליון שקל

הרכישה, שתמומן ממקורות עצמיים של הקבוצה, נעשתה בחטיבת קרקע בשטח של כ-50 דונם, שמתוכם החזיקה החברה עוד קודם לכן בנתח של 30 דונם, וכעת יעלה חלקה לכ-72% מתוך כלל הקרקע, שמושכרת כיום לצדדי ג'

שיתוף הכתבה
סמנכ"לית נכסים מניבים בקבוצת לוינשטין, חן גור לוטן (דרור סיתהכל)סמנכ"לית נכסים מניבים בקבוצת לוינשטין, חן גור לוטן (דרור סיתהכל)

קבוצת לוינשטין הודיעה הבוקר (ד') כי חתמה על הסכם לרכישת קרקע בשטח של כ-6.125 דונם באזור התעשיה רמת אליהו בראשון לציון תמורת כ-40 מיליון שקל. הרכישה תמומן ממקורות עצמיים של החברה.

על פי הדיווח, הרכישה נעשתה בחטיבת קרקע בשטח של כ-50 דונם, שמתוכם החזיקה החברה עוד קודם לכן בנתח של 30 דונם. כעת עם השלמת העסקה, יעלה חלקה של החברה לכ-72% מתוך כלל הקרקע. בחלקה מחזיק בעלים אחד נוסף. הקרקע מושכרת כיום לצדדי ג' ובמסגרת הרכישה הסכמי השכירות יוסבו לקבוצת לוינשטין .

אזור התעשייה רמת אליהו ממוקם ממערב לכביש 4 וממזרח לשכונת המגורים הוותיקה רמת אליהו –  שלגביה אושרה לפני כשנה תוכנית התחדשות עירונית מאסיבית אשר צפויה לשנות את פני השכונה. כיום מאופיין האזור בשימושי מלאכה, תעשייה קלה ומסחר, אך בקבוצת לוינשטיין מעריכים כי לצד חידוש שכונת המגורים, יאושרו תכניות משביחות גם עבור אזור התעשייה. לכך צפויה לתרום גם העובדה כי בצפון אזור התעשייה מתוכננת לקום תחנת מטרו.

לדברי חן גור לוטן, סמנכ"לית נכסים מניבים בקבוצת לוינשטין , "מדובר על חטיבת קרקע גדולה בלב אזור הביקוש, עם נגישות תחבורתית מצוינת שתתעצם עם קידום תוכנית המטרו. אנחנו מאמינים שמעבר להשבחה הצפויה, אנו מגבשים חטיבת קרקע משמעותית במרכז הארץ בשימושים שונים.

"כיום כמעט ואין קרקעות בסדר גודל כזה, כך שמדובר במהלך עם פוטנציאל גדול מהרגיל. אנו מקדמים תב"ע למתחם שתעצים זכויות מתוקף תמ"א 70 וזאת בשיתוף עם העירייה ובעלי מגרשים סמוכים. הקרקע ממוקמת בצמידות לאזורי המגורים של רמת אליהו, מה שצפוי להקנות זכויות גם למגורים, בנוסף למסחר ומשרדים בהיקף משמעותי".  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ראשון לציוןרמת אליהוקבוצת משולם לוינשטין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...