על טיילת רידינג ליד הים: פארק חדש ייחנך היום בתל אביב

הפארק ממוקם במפגש עם טיילת רידינג ופארק רידינג המערבי הצמוד למעגנת חברת החשמל, וניטעו בן 84 עצים, והותקנו פרגולות וספסלים

שיתוף הכתבה
פארק רידינג החדש (גיא יחיאלי) פארק רידינג החדש (גיא יחיאלי)

פארק חדש - פארק רידינג, ייחנך בטקס שיתקיים היום בפארק, שנמצא  ברחוב רחבעם זאבי במפגש עם טיילת רידינג ופארק רידינג המערבי הצמוד למעגנת חברת החשמל, ומהווה שלב ראשון בפיתוח מתחם מכלי הדלק הישנים, שעתידים בהמשך להפוך למוקד בילוי.

בפארק ניטעו 84 עצים, הותקנו כ-20 פרגולות צבעוניות ועשרות ספסלים, ואלו יוצרים מרחב מזמין, מוצל ועם מרחבי דשא. בהמשך יסומן במקום גם שביל אופניים, שיעבור בשטח שצמוד לתחנת הכוח.

פארק רידינג החדש (גיא יחיאלי) פארק רידינג החדש (גיא יחיאלי)

מתחם המיכלים, בשטח של 12 דונם, הוא אזור בעל אופי תעשייתי אשר במשך שנים היה מוכר יותר כאזור תפעולי שצמוד לטיילת רידינג. פארק רדינג, שנראה היטב להולכים על גשר רידינג מכיוון נמל תל אביב, הוא מהלך שנוצר כחלק מתפיסה עירונית כוללת של פיתוח קו חוף רציף ונגיש. הטופוגרפיה הפיסולית תוכננה כך שהשטח הפנימי ביותר הוא הגבוה ביותר, כדי לאפשר מבטים אל הים, תחנת הכוח והמגדלור.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "אני שמח לבשר על מרחב ציבורי ירוק נוסף שנפתח לרווחת הציבור, ועוד אחד כזה שיש לו יתרון עצום - קרבתו לים. עיריית תל אביב-יפו הפכה את האזור שמסביב למיכלים התעשייתיים ברדינג לפארק נעים, נגיש ונוח, כדי שיהיה עוד מקום לפיקניק, לריצה, לישיבה ליד המגדלור או רק לשם צפייה בשקיעה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תל אביבפארקרידינג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...