בגיל 85: נפטר יובל דנוס, ממייסדי מקצוע שמאות המקרקעין בישראל

דנוס קיבל רישיון לשמאות מקרקעין ב-1972, היה חבר בלשכת שמאי מקרקעין בישראל ובאקדמיה למחקר ויישום שמאות מקרקעין. קידם בין היתר את תכנון ת"א, פ"ת ונתניה ואת כביש חוצה ישראל והקו האדום של הרכבת הקלה

שיתוף הכתבה
יובל דנוס ז"ל (שחר שירזי)יובל דנוס ז"ל (שחר שירזי)

בערב שבת האחרון נפטר בגיל 85 יובל דנוס, ממייסדי מקצוע שמאות המקרקעין בישראל, ואביו של יו"ר לשכת שמאי המקרקעין  לשעבר אוהד דנוס.

דנוס הוא מייסד ושותף במשרד דנוס. להט. שמאי מקרקעין , ומחזיק רישיון לשמאות מקרקעין משנת 1972. הוא היה בוגר התוכנית לשמאות מקרקעין וניהול נכסים בטכניון, משנת 1971.

דנוס שימש בעבר כחבר ועדת ערר למס רכוש במשך כ-10 שנים, ובמשך תקופה ארוכה כבוחן מטעם מועצת שמאי מקרקעין בישראל, חבר ועדת ערעורים בבחינה הסופית של מבחני שמאות מקרקעין "שומה למעשה", כמזכיר אגודת השמאים וכחבר מועצת שמאי המקרקעין בישראל. כמו כן היה חבר בלשכת שמאי מקרקעין בישראל ובאקדמיה למחקר ויישום שמאות מקרקעין בישראל.

דנוס עלה לארץ בשנות ה-50, התגורר בתל אביב וקידם את תכנון ופיתוח הערים: נתניה, תל אביב, פתח תקווה, ראשל"צ ורחובות. כן קידם את כביש חוצה ישראל, כבישי הרוחב של חברת נת"י ( נתיבי ישראל ) ופרוייקט הרכבת הקלה, הקו האדום, שנפתח רק לאחרונה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אוהד דנוסלשכת שמאי המקרקעיןשמאות מקרקעיןיובל דנוס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...