מפזרת סיכונים: צמח המרמן מוכרת חלק ממתחם כורוזין בגבעתיים

מוכרת 70% מהזכויות בקרקע המיועדות לבניית אזורי התעסוקה, המסחר והחניה, למעט הזכויות לבניית מגדל המגורים בלבד • החברה לא הגיבה לפניית מרכז הנדל"ן

שיתוף הכתבה
חיים פייגליןחיים פייגלין

כשנה וחצי לאחר שרכשה את הזכויות במתחם כורוזין בגבעתיים והתכוונה להקים בו פרויקט משולב של מגורים, מסחר, משרדים וחניון (ביחד עם שותף נוסף), חברת צמח המרמן מדווחת לבורסה כי היא מוכרת לצד שלישי 70% מהזכויות בקרקע המיועדות לבניית אזורי התעסוקה, המסחר והחניה - ונשארת עם הזכויות לבניית מגדל המגורים ו-30% מהחלק המניב של הפרויקט. בכוונת צמח המרמן והשותף שלה להתקשר בהסכם להקמה משותפת של הפרויקט, אך נכון להיום טרם נקבעו תנאי ההתקשרות ואו לוחות זמנים להשלמת העסקה. 

יש להעריך כי צמח המרמן הבינה את הסיכון הגדול בבניית פרויקט בסדר גודל כזה בעצמה וביקשה לפזר את הסיכון ולהכניס שותף שיישא גם הוא בנטל ואף יספק חלק מהמשאבים.  החברה לא הגיבה היום לפניית מרכז הנדל"ן באשר למכירה.

הדמיית מגדל המגורים בכורוזין. יחצ

צמח המרמן רכשה את הקרקע בתחילת 2018 תמורת 83.5 מיליון שקל ביחד עם השותף אורוקום אסטרטגיות בבעלות אורן ואבי חלפון. המוכרת דאז היתה חברת מצלאוי שהחזיקה בקבוצת "אבן השהם" שבבעלותה היו הזכויות במתחם כורזין בגבעתיים. 

החברה והשותף שלה תכננו להקים במתחם כורוזין בשטח של 8 דונם פרויקט מעורב שימושים הכולל 2 קומות מסחר, 26 קומות משרדים, 5 קומות מגורים וחניון ציבורי ופרטי הכולל 500 חניות. היקף ההשקעה הוערך ב-550 מיליון שקל. לאחר קבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים לעסקה, צמח המרמן אף שריינה לפרויקט מימון בנקאי בהיקף כ-61 מיליון שקל ואת היתרה – 22.7 מיליון שקל – שילמו הרוכשות מהונן העצמי. 

מנכ"ל צמח המרמן חיים פייגלין אמר אז, כי "פיתוח של מתחמים עירוניים מעורבי שימושים הוא תחום שאנחנו מאמינים בו מאוד ופרויקט כורזין משתלב היטב במגמה זו של החברה". היום לפייגלין לא היה מה להגיד, כנראה משיקולים של כללי רשות ניירות ערך בהיותה חברה בורסאית מדווחת. 

צפו בשיחה אישית עם מנכ"ל צמח המרמן חיים פייגלין כפי שמעולם לא ראיתם ושמעתם

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צמח המרמןמצלאויחיים פייגליןכורוזיןאבן השהם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...