שמן נדל"ן וקיבוץ גבת ישקיעו עד 21 מיליון שקל בקרקע להקמת 16 אלף מ"ר ללוגיסטיקה

במסגרת ההסכם יקימו שמן נדל"ן מניב והקיבוץ שבעמק יזרעאל, פרויקט תחת תאגיד משותף בחלוקה שווה, לקידום, ניהול ותחזוק הפרויקט על 32 דונם שבשטח הקיבוץ

שיתוף הכתבה
דן שפי, מנכ"ל שמן נדל"ן (מושיק ברין) דן שפי, מנכ"ל שמן נדל"ן (מושיק ברין)

חברת שמן נדל"ן מניב, העוסקת בתחום הלוגיסטיקה, התעשייה והאחסנה, דיווחה היום (ד') כי התקשרה בהסכם עם קיבוץ גבת, לקידום פרויקט מניב של תעשייה ולוגיסטיקה על שטח של כ-32 דונם בתחומי הקיבוץ ובהיקף בנייה של כ-16,000 מ"ר. קיבוץ גבת שוכן בעמק יזרעאל, מערבית למגדל העמק, בסמוך לשדה התעופה רמת דוד.  

במסגרת ההסכם יקימו שמן נדל"ן מניב וקיבוץ גבת פרויקט תחת תאגיד משותף בו יחזיקו בחלקים שווים, שבו יחזיקו בקרקע שהיום בבעלות הקיבוץ. התאגיד המשותף יקים, ינהל ויתחזק את הפרויקט. שמן נדל"ן מניב תשקיע סכום של עד 21 מיליון שקל. בנוסף החברות ישקיעו הון עצמי בתאגיד המשותף בסכום של 3.5 מיליון שקל לטובת הקמת הפרויקט.    

בשלב ראשון המקרקעין יוחכרו לתאגידי מרמ"י ויבוטלו אם לא יתקבל מפרט כספי מרמ"י וכן אם סכום החכירה יהיה מעל 21.12 מיליון שקל כולל היטל השבחה . לאחר קבלת המפרט הכספי תשקיע החברה עבור 50% מהתאגיד עד 21.12 מיליון שקל. 

חברת שמן נדל"ן מניב היא חברת שמן תעשיות לשעבר. בהתאם להסכם ממרץ השנה החברה מרכזת את הפעילות הלוגיסטית של JTLV , אורשר ומורנדום של חיים פינק, בעל השליטה המקורי בשמן. החברה נסחרת בבורסה תל אביב ונכון להיום מחזיקה בארבעה מתחמים המיועדים לפרויקטי נדל"ן מניב בתחומי הלוגיסטיקה והתעשיה וכן בחטיבת קרקע משמעותית וייחודית בעורף נמל בחיפה, זאת לפני העסקה המדוברת עם קיבוץ גבת. 

 דן שפי, מנכ"ל שמן נדלן מניב, אמר כי "חתמנו על עסקה משמעותית עם קיבוץ גבת להקמת פרויקט לוגיסטיקה ותעשיה שצפוי להערכתנו ליהנות מביקושים משמעותיים, לאור מיקומו האסטרטגי בסמוך לצירי התנועה המרכזיים ולנקודות אסטרטגיות רבות נוספות בצפון הארץ. מהלך זה מהווה סנונית ראשונה להרחבת פעילותינו בתחום התעשיה והלוגיסטיקה במגזר הכפרי אשר צפוי להוות מנוע צמיחה משמעותי לחברה בשנים הקרובות, לצד קידום פרויקטים להקמת והשבחת נכסים נוספים בתחום בערים כגון  אשדוד, אריאל, אופקים וכמובן בעורף נמל חיפה. 

"החברה נהנית כיום מהון עצמי משמעותי בהיקף של כ-700 מיליון שקל, נזילות גבוהה והיעדר חוב, ואנו בוחנים כל העת עסקאות חדשות במטרה להגדיל את הפורטפוליו של החברה תוך כדי שמירה על מיקוד בתחומי הלוגיסטיקה, האחסנה והתעשיה".   


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:לוגיסטיקהשמן נדל"ןדו שפיקיבוץ גבת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...