דלית זילבר, לשעבר ראש מנהל התכנון, תמונה למשנה למנכ"ל חברת "מהדרין"

זילבר כיהנה עד לפני כשנה כמנכ"לית מנהל התכנון במשך חמש שנים, והייתה גם מתכננת מחוז ירושלים. מהדרין המחזיקה קרקעות בהיקף 11 אלף דונם, ובנכסים לוגיסטיים בארץ ובחו"ל. זהו מינוי ראשון בחברה מאז רכשה קבוצת דלק את השליטה בה

שיתוף הכתבה
דלית זילבר (ניב קנטור) דלית זילבר (ניב קנטור)

דלית זילבר, לשעבר ראש מנהל התכנון , תמונה בחודש אוקטובר למשנה למנכ"ל החברה הציבורית "מהדרין" - העוסקת בחקלאות, בתי קירור ובתחום המים לצד תחום הנכסים המניבים. 

זילבר, בת 56, בעלת תואר מוסמר בתכנון ערים ואזורים מהטכניון, כיהנה בחמש השנים האחרונות כמנכ"לית מנהל התכנון , תפקיד שמילאה עד לאוגוסט 2022. במהלך השנים כיהנה הבין השאר בתפקיד מתכננת מחוז ירושלים, כממונה ויו"ר הועדה המחוזית ירושלים ויו"ר הועדה המחוזית בתל אביב. 

במסגרת תפקידה האחרון, כראש מנהל התכנון , הובילה את מדיניות התכנון במדינה, קידמה את התוכנית האסטרטגית לישראל 2040, את השינוי לתמ"א 35 בנושא צפיפויות המגורים שיוביל לארגון מחדש של המרחב הציבורי, אישור תמ"א 1 המארגנת את התכנון הארצי לתשתיות ולשטחים פתוחים, אי חידושה של תמ"א 38 , ביטול הליך ההקלות בהיתרי בנייה ועוד. 

בחודש יולי השנה רכשה קבוצת דלק את השליטה (44.8%) בחברת "מהדרין" מידי קבוצת דסק"ש. העסקה הושלמה בחודש אוגוסט האחרון וזה למעשה המינוי הראשון שנעשה בחברה, לאחר כניסתה של קבוצת דלק. 

מהדרין הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב, ואשר באמצעות חברות בשליטתה, מחזיקה (בבעלות ובחכירה), בעתודות קרקע נרחבות, בהיקף מוערך של כ-11,100 דונם, ובנכסים לוגיסטיים הכוללים בתי קירור, בתי אריזה ומרלו"גים (מרכזים לוגיסטיים), בארץ ובחו"ל. 

בבעלות מהדרין שמונה בתי אריזה וקירור, שהמרכזיים שבהם ממוקמים בצריפין ובנתניה. בנוסף, למהדרין מרלו"ג ובית קירור בצרפת. השטח הבנוי של בתי האריזה והקירור שבבעלות מהדרין הינו כ-78,000 מ"ר – על קרקעות בשטח של כ-183 דונם. מהדרין מחזיקה בכ-196 דונם קרקעות חקלאיות בבעלות פרטית, ובכ-10,906 דונם של שטחים חקלאיים שאותם היא חוכרת מרמ"י. בנוסף, מהדרין מעבדת ברחבי הארץ קרקעות של צדדים שלישיים, בהיקף מוערך של כ- 29,600 דונם, הנמצאים תחת הסכמי אחזקה, נטיעה ועיבוד חקלאי.

מנכ"ל מהדרין, אורי לופט: "אני שמח על הצטרפותה של דלית לחברה לתפקיד משנה למנכ"ל ומברך אותה על כניסתה לתפקיד. אני משוכנע שהניסיון המקצועי הרב והידע שהיא מביאה איתה יתרמו רבות לפעילות חברה ויובילו אותנו להישגים משמעותיים". 

מנכ"ל קבוצת דלק, עידן וולס: "ההצטרפות של דלית למהדרין, מהווה צעד ראשון וחשוב, בדרך ליישום התוכניות האסטרטגיות ולמימוש הפוטנציאל הרב שקיים להערכתנו במהדרין במגוון רחב של תחומים בנוסף לפעילות החקלאית של החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןדלית זילברמהדריןדלק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...